Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

..om du derimot er flink til å detekte skriveleifer, legg meg til på MSN og bli medlem i den eksklusive fåleseartiklerogtesterførdepubliseres-klubben
Men, men, men... Er det ikke jeg som gjør det da? :cry:

Betyr dette at jeg ikke får forhåndslese artiklene dine lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..om du derimot er flink til å detekte skriveleifer, legg meg til på MSN og bli medlem i den eksklusive fåleseartiklerogtesterførdepubliseres-klubben
Men, men, men... Er det ikke jeg som gjør det da? :cry:

Betyr dette at jeg ikke får forhåndslese artiklene dine lenger?

Så langt tror jeg den består av Simen1, Ourasi, [GDI] Raptor, Theo343 L4r5, Pac-Man, Duke, Sindre Aleksander - da med nyttighetsnivå i synkende order. Hver har sin spesialitet, mens Ourasi er kongen av haugen - på det meste.

Bruker stort sett bare Ourasi sånn dagligdags - en meget dyktig og kompetent fyr.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Trodde Simen1 var en maskin jeg og at han skulle være ypperlig til slikt. Men om han ikke er best til å luke ut skriveleifer engang kanskje han faktisk er menneskelig?

Han er nok en person. Men han har importert en hel skokk barnearbeidere fra burma som søker påå informasjon og poster for ham. Han har 38 ubergeek-barnearbeidere i kjelleren sin. Og 14 i et kott på loftet. Samtlige med hvert sin kopi av samtlige oppslagsverk noen sinne utgitt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Simen1 er en samling underbetalte kinesere, det har han selv bekreftet i en tråd her på forumet.

<ikkenai> i don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers
?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Han er nok en person. Men han har importert en hel skokk barnearbeidere fra burma som søker påå informasjon og poster for ham. Han har 38 ubergeek-barnearbeidere i kjelleren sin. Og 14 i et kott på loftet. Samtlige med hvert sin kopi av samtlige oppslagsverk noen sinne utgitt.

"Han" er en samling med underbetalte kinesere, bare jeg som fikk med meg at han bekreftet det her på forumet for en stund siden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...