Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Lawl, nub. Gamecard? Betaler med VISA og slipper å gå ut ;D

Ringer Pizzabakeren og får kjørt pizza og brus på døra, oh yeah! ;D

Da gjeøder det bare å få flytta pcn et sted mellom dassen og ytterdøra for å slippe å gå så langt for å verken hente pizza eller gå å *trommevirvel* pissa *symbal som smeller* :w00t:

Angående avhengighet til mmorpg. Aldri slitt med det. Kjøpte meg wow for første gang 2 måneder etter release. Spilte til lvl 32. Slutta å spille for et års tid. Spillte deretter en til lvl 60, noe som tok meg 5 måneder, så var ikke akkurat noe stress der heller. Spillte 9 måneders tid med den. Slutta. Begynte igjen i Starten av Desember og har akkurat kommet til lvl 80 nå.... nei nå glemmer jeg noe her :hmm: Jah. Etter at jeg slutta med Warlocken så begynte jeg å spille igjen noen måneder, opp til lvl70 med en ny character i fjor før jeg nok en gang slutta. Så begynte jeg i desember... Veldig rotete, men jeg blir litt forirra selv. Har slutta og begynt litt for mange ganger. Men det er greit tidsfordriv på vinterhalvåret. ^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pisse gjør man på flaske, eller man har en slange med trakt ut vinduet, ez.

Men ærlig talt. Nei. Jeg har ingen problemer med avhengighetene mine ^^

Ikke hadde jeg det da jeg var avhengig av EQ, AO eller nå når jeg er avhengig av WoW og Eternal Sonata.

Jeg stortrives med det. Gir meg mening i livet og noe å gjøre og jeg ditcher glatt irl-ting for å kose meg ingame ^^

Lenke til kommentar

Ikke hadde jeg det da jeg var avhengig av EQ, AO eller nå når jeg er avhengig av WoW og Eternal Sonata.

Jeg stortrives med det. Gir meg mening i livet og noe å gjøre og jeg ditcher glatt irl-ting for å kose meg ingame ^^

Flott at du ikke har problemer med det da, mange som har det. Går du på skole?

Lenke til kommentar

Flott at du ikke har problemer med det da, mange som har det. Går du på skole?

Jepp, høyskole, men vi har ikke hatt forelesninger siden uke 2, og driver på med prosjekt nå. Prosjektet mitt består av å se masse film og notere hva som skjer med meg - om noe - når jeg ser filmen. Om jeg blir psykisk påvirka eller whatever :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...