Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Lawl, nub. Gamecard? Betaler med VISA og slipper å gå ut ;DRinger Pizzabakeren og får kjørt pizza og brus på døra, oh yeah! ;D Da gjeøder det bare å få flytta pcn et sted mellom dassen og ytterdøra for å slippe å gå så langt for å verken hente pizza eller gå å *trommevirvel* pissa *symbal som smeller* Angående avhengighet til mmorpg. Aldri slitt med det. Kjøpte meg wow for første gang 2 måneder etter release. Spilte til lvl 32. Slutta å spille for et års tid. Spillte deretter en til lvl 60, noe som tok meg 5 måneder, så var ikke akkurat noe stress der heller. Spillte 9 måneders tid med den. Slutta. Begynte igjen i Starten av Desember og har akkurat kommet til lvl 80 nå.... nei nå glemmer jeg noe her Jah. Etter at jeg slutta med Warlocken så begynte jeg å spille igjen noen måneder, opp til lvl70 med en ny character i fjor før jeg nok en gang slutta. Så begynte jeg i desember... Veldig rotete, men jeg blir litt forirra selv. Har slutta og begynt litt for mange ganger. Men det er greit tidsfordriv på vinterhalvåret. ^^, Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Morsomt å være crew? Ikke veldig. Men makt er deilig. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Kan vel ikke passe bedre med en retro : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Morsomt å være crew? Ikke veldig. Men makt er deilig. Makt er sinnsykt deilig til tider, perverst deilig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har i hvert fall funnet ut at jeg suger til å sette på sånne bånd. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Anarki! bort med makt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Anarki er for tåper. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hvordan uttales placebo? Pleis-bo, Pla-se-bo, plase-bo? Er utrolig forvirret... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Placébo. Sånn. Rett frem; på norsk. Med trykk på "e". Endret 30. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Javel. Takker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Placé-bo. Edit: jaja Endret 30. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Tanken som teller, fargoth. Takk til deg og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Pisse gjør man på flaske, eller man har en slange med trakt ut vinduet, ez. Men ærlig talt. Nei. Jeg har ingen problemer med avhengighetene mine ^^ Ikke hadde jeg det da jeg var avhengig av EQ, AO eller nå når jeg er avhengig av WoW og Eternal Sonata. Jeg stortrives med det. Gir meg mening i livet og noe å gjøre og jeg ditcher glatt irl-ting for å kose meg ingame ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Pisse gjør man på flaske, eller man har en slange med trakt ut vinduet, ez. Men ærlig talt. Nei. Jeg har ingen problemer med avhengighetene mine ^^ Ikke hadde jeg det da jeg var avhengig av EQ, AO eller nå når jeg er avhengig av WoW og Eternal Sonata. Jeg stortrives med det. Gir meg mening i livet og noe å gjøre og jeg ditcher glatt irl-ting for å kose meg ingame ^^ Flott at du ikke har problemer med det da, mange som har det. Går du på skole? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Skål! kjære forumkafé Endret 30. januar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Skål! kjære forumkafé Skål Aleksander <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jäg är svensk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Pisse gjør man på flaske, eller man har en slange med trakt ut vinduet, ez. Men ærlig talt. Nei. Jeg har ingen problemer med avhengighetene mine ^^ Ikke hadde jeg det da jeg var avhengig av EQ, AO eller nå når jeg er avhengig av WoW og Eternal Sonata. Jeg stortrives med det. Gir meg mening i livet og noe å gjøre og jeg ditcher glatt irl-ting for å kose meg ingame ^^ Flott at du ikke har problemer med det da, mange som har det. Går du på skole? Jepp, høyskole, men vi har ikke hatt forelesninger siden uke 2, og driver på med prosjekt nå. Prosjektet mitt består av å se masse film og notere hva som skjer med meg - om noe - når jeg ser filmen. Om jeg blir psykisk påvirka eller whatever Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Skål! kjære forumkafé Skål Aleksander <3 Shh.... Im Anon Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Å fy faen få de helvettes satans russerne som lever av mine skattepenger ut av landet før det klikker i vinkel for meg her! (snakker om naboen(e) nå... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg