Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nei, men det betyr ikke at alle liker og spille det heller..

EDIT: Var ment til Venom

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Avhengighet er liksom ikke noe problem for min del. Ta f.eks irc, utrolig avhengighetsskapende. Jeg sluttet på dagen, og hadde ingen problemer med å holde meg unna. Forum, ja jeg har faktisk tatt meg pauser fra diskusjon.no av og til, fint tidsfordriv, men når jeg vil klarer jeg å slutte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Må man ikke?

Vet du ikke at i det du begynner med WoW sender Blizzard ut et brev til skolen/arbeidsgiver og sier ifra om at du slutter på skole/jobb?

:p

Lenke til kommentar

Jeg var ekstremt avhengig av MMORPG's. Heldigvis kom jeg meg ut av det, det krever ekstrem viljestyrke og selvkontroll. I slutten av 8 klasse, hele 9 og bittelitt førsten av 10. klasse pleide jeg å spille 9-12 timer per skoledag, og litt ekstra i helgene. Skolearbeid ble lagt til siden, jeg koblet meg ut av denne verden og levde i en virtuell verden i steden. Jeg angrer selvfølgelig på det, før jeg startet lå karakterene mine gjennomsnittlig på 5.5. Etter et års tid lå jeg nede på 2 i snitt.

Heldigvis er jeg ute av det, men nå er jeg avhengig av diskusjon da. Hah, litt iallefall. Pfft ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lawl, nub. Gamecard? Betaler med VISA og slipper å gå ut ;D

Ringer Pizzabakeren og får kjørt pizza og brus på døra, oh yeah! ;D

Ah, det er derfor du er så blek.

Oh wait. JEG er blek. Likblek.

Er du blek?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer