No Matter What You Say Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) "Hvert vårt 4 kvadrats rom"? I forsvaret? Helvete er det for en luksus? Vi bodde 4 stk på hvert rom. Ikke 4 kvm men dog. Sjøforsvaret formoder jeg, luftforsvaret her. I motsettning til andre forsvarsgrener, som faktisk har en plan for hele dagen, så får vi i luftforsvaret fritid. Der vi kan sitte på brakken og finne på noe morro selv. Noe som bare ender i hærverk ... Edit: De kunne gitt meg en hangar, og jeg ville fremdels, satt og klaget. Endret 30. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hm, når vi hadde arbeidsuke i luftforsvaret i 8. klasse, fikk vi prøve en sånn kjempedings for å skyte ut guidede raketter med. Var en hel datamaskin, så "flyet" på skjermen, fyrte av også styrte missilen med en liten joystick. Hva heter den tingen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hm, når vi hadde arbeidsuke i luftforsvaret i 8. klasse, fikk vi prøve en sånn kjempedings for å skyte ut guidede raketter med. Var en hel datamaskin, så "flyet" på skjermen, fyrte av også styrte missilen med en liten joystick. Hva heter den tingen?Jeg tenker koffert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal ikke tenke koffert når man nevner joystick til å spille dataspill og styre missiler med. Da er du skitten. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Misilbatteri? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei nei nei..jeg vil ha sånn skikkelig militærnavn..sånn "Åja det er jo en FS-212" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gah, selvfølgelig skal Ueland og gjengen flytte prisguide-databasen akkurat i det jeg skal legge inn testdata Typisk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wow..forsiden på dagbladet.no og greier: http://www.dagbladet.no/2009/01/30/kultur/..._media/4620094/ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Endelig, solblank panne ferdig pollert, raskt og enkelt Legger ut "oppskriften", for de spesielt intresserte: Ingredienser: Varmtvann Vanlig oppvaskbørste Oppvaskskrubb, ikke av metall Utførelse 1. Ta frem pannen og tilsett noen centimeter varmt vann. 2. Børst lett med oppvaskbørsten i pannen til det lette smusset har "fordampet". 3. Hell smusset ut av pannen, i vasken. Veldig viktig. 4. Tilsett 4/5 deler av det varme vannet og la det stå i 10 minutter. 5. Gjør nå som i punkt nummer 2 og 3. 6. Tilsett 0.5/1 av vannet. Børst så mye du får til, med børstens hode. Og hell ut. 7. Tilsett resten av vannet og bruk børstens bakhode, den harde kanten. Og hell ut. 8. Bruk nevene og ta tak i oppsvaskskrubben til de verste flekkene. 9. Gratullerer og velfortjent innsats. Nå er du av den kvalitet, at du ikke trenger å røre i grøten lengre Endret 30. januar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Nei nei nei..jeg vil ha sånn skikkelig militærnavn..sånn "Åja det er jo en FS-212" Vi har selvfølgelig ikke missilbatteri på base(de er jo farlig), men et av de heter noe sånt som Q **. Endret 30. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Anyone up for some vaffler? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Anyone up for some vaffler? Jeg sier ikke nei takk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Anyone up for some vaffler? ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Anyone up for some vaffler? Send noen denne veien, hvis du gidder Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sender de med Luftwaffe l. Nei fanden altså. Hørtes godt ut med vaffler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sender de med Luftwaffe l. Dropp en stor vaffelbombe over huset mitt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det høres jo ut som en helt alminnelig ikke-italiensk pizza. Endte med at vannet ble litt varmt, så gjæren hevet ikke altfor mye, og hadde lite mel, så eltinga tok tiiiiiiiiiiiiid. Men etter mye om og men, så endte det med at deigen hang fast i kjevlegreia (vi har sånn artig firkant til å bake ting på), men fikk den i panna (selv om den var for stor) og kuttet den til . Blir sikkert kjempegod. Det ser jeg alltid på som en utfordring. Jeg skal bestandig spise så mye at de taper på det. Tjene mindre, tape mer. To sider av samme sak? Tviler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det ser jeg alltid på som en utfordring. Jeg skal bestandig spise så mye at de taper på det. Tjene mindre, tape mer. To sider av samme sak? Tviler. utfordringen er å spise så mye at man spiser for mer bare i råvarer enn det man betaler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 utfordringen er å spise så mye at man spiser for mer bare i råvarer enn det man betaler. Aha, du tenkte dypere enn jeg tenkte at du tenkte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg