Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Nå klikka layouten her på diskusjon for meg...Bruker Opera... Og derfor bruker smarte mennesker Firefox. Er jeg dum? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Sier bare, hvorfor ikke i Norge? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 FF funker, jeg sjekka istad, men jeg har ikke tenkt å bruke FF fremfor Opera. Bruker FF på skolen, gidder ikke drittbrowsern hjemme også. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som har et raskt "kjerringråd" for å få vekk smuss fra en fastbrent panne? Zalo og børste, vann trenger du ikke før du har skrubbet en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Du har altså ingen venner i nærområdet du kan kontakte? Det var kjipt.. Hva skal man gjøre alene? Er kjedelig å gå f. eks kino alene, men du kan jo alltids sette på en film og kose deg skikkelig med noe godt. Litt ekstra kos til seg selv. Å bare sløve på dataen kan bli riktig boring til tider. En film hørtes ikke så alt for dumt ut, men har egentlig ingen som jeg ikke har sett. Noen som vet om det går noen bra filmer på TV i kveld? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Du har altså ingen venner i nærområdet du kan kontakte? Det var kjipt.. Hva skal man gjøre alene? Er kjedelig å gå f. eks kino alene, men du kan jo alltids sette på en film og kose deg skikkelig med noe godt. Litt ekstra kos til seg selv. Å bare sløve på dataen kan bli riktig boring til tider. En film hørtes ikke så alt for dumt ut, men har egentlig ingen som jeg ikke har sett. Noen som vet om det går noen bra filmer på TV i kveld? Her er oversikten: http://vg.sesam.no/search/?c=t&categories=Film Endret 30. januar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Sier bare, hvorfor ikke i Norge? Se filmen hos Youtube Søndag kveld neste uke: TV3 Endret 30. januar 2009 av ozi3333 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som har et raskt "kjerringråd" for å få vekk smuss fra en fastbrent panne? Zalo og børste, vann trenger du ikke før du har skrubbet en del. Skrubbe, ha i glovarmt vann og la det stå en 10-minutters tid. Dersom det er langpanne det er snakk om, så kan du krølle sammen noe aluminiumsfolie som du bruker som en slags børste for å få skrapt det vekk. Absolutt ikke å anbefale med stekepanner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Endelig begynner det å bli forstått at jeg er veien til sannheten og livet! Oh yes.. Vekk med Obama, inn med meg.. Da hadde verden blitt ganske spennende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Nå klikka layouten her på diskusjon for meg...Bruker Opera... Og derfor bruker smarte mennesker Firefox. Er jeg dum? Nei, men smarte mennesker bruker firefox. Det betyr ikke at de som bruker Opera ikke er smarte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Endelig begynner det å bli forstått at jeg er veien til sannheten og livet! Oh yes.. Vekk med Obama, inn med meg.. For liksom, omg, ja. Det frister veldig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Denne er hakket værre..50 grader varmt vann, mind you. Derav isen på slutten av løypa. http://www.youtube.com/watch?v=GruLMqy_wn0...feature=related Endret 30. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Du har altså ingen venner i nærområdet du kan kontakte? Det var kjipt.. Hva skal man gjøre alene? Er kjedelig å gå f. eks kino alene, men du kan jo alltids sette på en film og kose deg skikkelig med noe godt. Litt ekstra kos til seg selv. Å bare sløve på dataen kan bli riktig boring til tider. En film hørtes ikke så alt for dumt ut, men har egentlig ingen som jeg ikke har sett. Noen som vet om det går noen bra filmer på TV i kveld? Ta en titt her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Da hadde verden blitt ganske spennende. Er ikke verden alltid spennende? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Endelig begynner det å bli forstått at jeg er veien til sannheten og livet! Oh yes.. Vekk med Obama, inn med meg.. Kun om jeg fikk kontroll over økonomien til landet/staten/nasjonen du skulle styrt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Endelig begynner det å bli forstått at jeg er veien til sannheten og livet! Oh yes.. Vekk med Obama, inn med meg.. Du kan jo ikke engang den riktige proposjonelle størrelsen på det mannlige kjønnsorgan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Søndag kveld neste uke: TV3 Tviler på at det lever opp til japanske greiene, men vi får se. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Noen som har et raskt "kjerringråd" for å få vekk smuss fra en fastbrent panne? Zalo og børste, vann trenger du ikke før du har skrubbet en del. Skrubbe, ha i glovarmt vann og la det stå en 10-minutters tid. Prøver det. 10 minutter ekstra på Kaféen til gjengjeld Endret 30. januar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Så dere denne da? Det er jo mannevondt: http://www.youtube.com/watch?v=GruLMqy_wn0...feature=related Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Søndag kveld neste uke: TV3 Tviler på at det lever opp til japanske greiene, men vi får se. Halve moroa er jo at de skriker hele tiden på japansk og faktisk prøver. Nordmenn kommer til å ta seg selv for høytidelig og gjøre det kjedelig. Som på reklamen hvor de skal svare på spørsmål mens de blir slått. "ØØhh, Glomma" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg