Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nææh, tuller du?? Så flink du er!!

Nei, skal slutte og være frekk.. Min fredagshumor er for lengst nådd bunnen.

Det er langt opp for noen av oss.

Kan ikke si du er frekk, mer anstrengende.

Se på det som en 6-årig unge som burde vært i seng som fortsatt gomler i seg sukker og hyler etter oppmerksomhet.

Men nå skal jeg snart kutte meg selv og smøre som pizzasaus.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Dette ser ut til og bli en av de kjedeligste fredagene i manns minne..

Noen forslag til hva jeg kan finne på?

Siden du kjeder deg på dataen, så kan du ringe noen du kjenner og spørre om dere skal finne på noe i kveld. Stikke til dem/hun/han, eller hos deg. Prate og se en film sammen eller noe.

Kvelden er ennå ung!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dette ser ut til og bli en av de kjedeligste fredagene i manns minne..

Noen forslag til hva jeg kan finne på?

Siden du kjeder deg på dataen, så kan du ringe noen du kjenner og spørre om dere skal finne på noe i kveld. Stikke til dem/hun/han, eller hos deg. Prate og se en film sammen eller noe.

Kvelden er ennå ung!

Det er nesten ingen venner som fortsatt bor i nærheten av meg, og de som enda bor i nærheten var opptatt..

Hmm, følge med på Melisma? Høres ikke så morsomt ut..

Lenke til kommentar
Det er nesten ingen venner som fortsatt bor i nærheten av meg, og de som enda bor i nærheten var opptatt..

Hmm, følge med på Melisma? Høres ikke så morsomt ut..

Du har altså ingen venner i nærområdet du kan kontakte? Det var kjipt.. Hva skal man gjøre alene? Er kjedelig å gå f. eks kino alene, men du kan jo alltids sette på en film og kose deg skikkelig med noe godt. Litt ekstra kos til seg selv. Å bare sløve på dataen kan bli riktig boring til tider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det ble ikke kebab folkens.

Men det nachos. Svinekjøtt i strimler, tacokrydder, løk, sopp, mais, tortillachips og ost...og salsa.

Legge et lag nachos i bunnen av en ildfast form. Steke kjøtt og halvparten av maisen samt røre inn krydderet og halve glasset med salsa. Fordele kjøttet over tortillachipsen, stø resten av løken, mais og soppen over. Hell resten av salsaen jevnt fordelt over og knus noe mer tortillachips over før du strør over revet ost :)

Kjapt, enkelt og ...eh ...ikke så billig med svinekjøtt, men kjøttdeig går like så greit. ^^,

Spørs hvilken panne det er snakk om HalogenPere

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...