Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Arinomi er en flink schjentlemann, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er et ganske sikkert tegn at man har vært for lenge på internett når man ser de snuttene flere ganger på rad og ler av dem. Takk gud det ikke bare er meg. x) Jeg trodde jeg var syk. Så enten er vi begge syke, ellerså er vi, ehm. Normale. ^^ Dere er syke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dere er syke. Nei, du er syk. "Motorsagen som ikke passa inn i kroppen til Cato". Den tilsier at du er den syke. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn *japanske jenter på fest...* uff jeg må spyyy *anna jente* "ja vent litt jeg må bare få av meg klærne!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dere er syke. Nei, du er syk. "Motorsagen som ikke passa inn i kroppen til Cato". Den tilsier at du er den syke. ^^ Er ikke min feil at den ikke passet inn i kroppen til Cato. Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn *japanske jenter på fest...* uff jeg må spyyy *anna jente* "ja vent litt jeg må bare få av meg klærne!" Hm. Jeg må på fest med japanske jenter en gang. Hadde vært genialt å se live. x) Er ikke min feil at den ikke passet inn i kroppen til Cato. Oo Vel, du prøvde ganske hardt å få den til å passe da. Altså er du syk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kommer til å ha polka på hjernen resten av natta nå... legge seg og sove tror jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kommer til å ha polka på hjernen resten av natta nå...legge seg og sove tror jeg. Søvn er oppskrytt! o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er ikke min feil at den ikke passet inn i kroppen til Cato. Oo Vel, du prøvde ganske hardt å få den til å passe da. Altså er du syk. Nei, "Den mørke mannen" eller hva faen han het prøvde på det. Noen som vil lese "Motorsagen som ikkje passa inn i kroppen til Cato" btw? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg skal opp klokken 09:00 i morgen. For da skal jeg til trondheim. 22 januar - heimevernet - værnes - FTW! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, "Den mørke mannen" eller hva faen han het prøvde på det. Noen som vil lese "Motorsagen som ikkje passa inn i kroppen til Cato" btw? Sleng den ut i spoiler. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn. Motorsagen som ikkje passa inn i kroppen til Cato Ein dag då Cato Jenssen skulle ned i kjellaren for å finna den nye prostituerte kona si som han forakta over alt på jord, og som han hadde bunden fast til ein pinne, såg han blodspor. Først tenkte han "Den faens kjerringe har blødd utøve heile golvet mitt", men so tenkte han at det kunne ha skjedd noko forferdelig med den nye elskaren, so han bestemte seg for å følga blodspora. Det viste seg at blodspora førte til ein mann som satt bunden til ein stol. Han hadde det kraftigaste skuddsåret i skallen. Cato tenkte med seg sjølv "Kva søren har skjedd her?" So han gjekk bort til han og prøvde å få kontakt med han. PLUTSELIG vakna den framande og han skreik av smerte. Cato prøvde å roa han ner, men då klikka det fullstendig for han. Eigentleg fekk han berre eplepsianfall, men det visste ikkje Cato. So Cato sa: "Bit av deg tunga før du døyr, din jævel!" Og det gjorde jævelen, so han blødde noko inni helvete i kjeften, og holdt på å bli kvelt av sitt eget blod og papiret som Cato hadde stappa ner i halsen for å stoppa blødningane. Så kjende Cato plutselig ei kald pust i nakken. Der stod det ein mann på høgde med han sjølv, og tilfeldigvis hadde ein motorsag i armane. Han kallar me for "Motorsagmannen." Cato syntes det var noko kjend med han, så kom han plutselig på det. Motorsagmannen var elskaren til Cato når han gjekk på barneskulen. Dei hadde alltid likt seg godt ilag inne på guttedoen, skjlv om lærarane blei sinte. Det var nok berre sjalusi i hodet på dei lærarane. Motorsagmannen sa "Unnskyld, men kan eg få koma forbi?" Han høyrdes ganske snill ut til å ha ei motorsag, kanskje han berre hadde vert ute å hogga ved og trynt i ei grein, eller kanskje han rett og slett var ein gammal elskar som gjorde kva som helst for å få seg eit ligg. Cato sleppte naturligvis ikkje Motorsagmannen forbi, så dum som han var. Hadde han vert normal i hovudet hadde han sluppe Motorsagmannen forbi, men neida, Cato måtte spela helt og sei: "Eg kan ikkje sleppa deg forbi, eg er for glad i deg til å la deg forlata meg her! Eg orkar ikkje lengre den lengselen eg blir bunden av når du ikkje er nær meg. Hald rundt meg Motorsagmannen!" Men Motorsagmannen hadde forandra seg med tida, og var no blitt ein kald og inneslutta mann, so han brydde seg ikkje om kva Cato sa, og sagde litt på foten til Cato for å få han til å flytta på seg. Så Cato flytta på seg til slutt. Då begynte mannen som satt bunden til stolen å skrika, og Cato tenkte: "Kanskje han prøver å sei noko?" Men det gjekk ikkje an å forstå det, derfor klikka det for Motorasgmannen og det førte til at han prøvde å drepa seg sjølv med ei lomme lykt. Det vart litt umogeleg for han var ganske elendig på det å drepa seg skjølv, sia han aldreg hadde vert så suicidal før. Det var då han heller lot all agresjonen gå utover mannen i stolen, og begynte å saga i han. Han begynnte roleg med å berre saga av armane, så Cato tenkte med seg sjølv: "Det er sikkert berre ein halloween spøk." Men så sagde han av han skallen, og begynte å dela han opp i små biter, etterfulgt av at han åt delar av hjernen hans som vart kokt i tomatsaus. Cato prikka han svakt på skuldera og spurde "Kva søren heldt du på med?" Motorsagmannen berre smilte og sa: "Me er brødre og eg berre køddar meg litt med han, hehe" Cato lo kraftig og sa: "Ok, då går eg då. Dykk får kosa dykk." Motorsagmannen hata eigentleg Cato etter at han var blitt so kraftig misbrukt av Cato på barneskulen. Alt han vile no, var å voldta alle han såg, og ikkje minst mannen i stolen mens det blei filma. Men først måtte all agresjonen gå utøve Cato, blodet til Cato skulle renna forrann kamera. So Cato kom ikkje lenger enn til døra før motorsagmannen begynte å saga han i ryggen. Då skreik Cato "Eg likar eigentleg den typen humor du har, men ikkje når den går ut over meg på denne måten!" Lenger kom han ikkje før han falt livlaus ned mot bakken. So trykkte Motorsagmannen motorsagen godt inn mot hjarta til Cato, so Cato låg på golvet med ein motorsag godt inni ryggen. Alt blei selvfølgelig filma og filmen finnst no på nettet. -END OF CATOS LIFE- - Made by Hansey/Lena Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 det er stor sjangse for at det var fake bæsj i den 2girls1cup. hørt at de ofte bare sprøyter inn med no greier og vips. om ikke så har hu dama jævli dårlig kosthold Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kommer til å savne deg, Pasient Klemmer til deg, pus. Hvor lenge blir du borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hald rundt meg, Motorsagmannen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Mulig hun bare har spist noe som gjør det veldig fluffy da. Tror mest det er folk som på død og liv VIL at det skal være fake, som finner på sånne rykter. Fordi det er "for sykt til å være ekte". Pøh. Tullball. This is teh internets! Nå sove. Nattan.- Endret 19. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 God tur Pasient, kos deg så godt som det er mulig. x) Og Nie innså nettopp at soverene har ett poeng. Hun sovnet på tastaturet og følger strømmen og hopper i senga. Altså. Hopper under dyna. Uten å hoppe. Jah. Noe slikt. Natta alle slags små dyr som fremdeles våker der ute, hold ut, vær sterke! Og om dere skulle falle for fristelsen søvn er, så ønsker jeg dere søte drømmer om rosa, røde, blå, lilla og grønne feer som flyr rundt dere og synger nydelige sanger om havfruer som bedriver synkronsvømming! =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, jeg skal drømme om oppkast. natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 God tur Pasient, kos deg så godt som det er mulig. x) Og Nie innså nettopp at soverene har ett poeng. Hun sovnet på tastaturet og følger strømmen og hopper i senga. Altså. Hopper under dyna. Uten å hoppe. Jah. Noe slikt. Natta alle slags små dyr som fremdeles våker der ute, hold ut, vær sterke! Og om dere skulle falle for fristelsen søvn er, så ønsker jeg dere søte drømmer om rosa, røde, blå, lilla og grønne feer som flyr rundt dere og synger nydelige sanger om havfruer som bedriver synkronsvømming! =) DU KAN IKKE LEGGE DEG NÅ, DIN JÆVEL! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, jeg skal drømme om oppkast. natta. Syngende oppkast funker det også. ^^ Men, kos deg med dine våte drømmer. x) DU KAN IKKE LEGGE DEG NÅ, DIN JÆVEL! Vedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg