Herr Brun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg våknet til at mamma hadde fucka til nettverket her hjemme. Hun har bestilt nytt trådløst aksesspunkt (enda mer apple-dritt, HURRA!), så hun har rasket opp alt det gamle (en gb-switch og et gammelt apple airport express) for så å plugge i den nye. Bare rot nå, så nå må jeg bruke formiddagen på å fikse det mamma har rotet til. Yay Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vi har om atomfysikk da. Masse tull om Bohr og Rutherford. Ellers går det vel bra. Håper jeg.. ------ Dårlig.. Ingen som vil kjøpe bortsett fra hun jeg ikke vil selge til =/ Pfft, det er jo enda lettere. --- Du kan jo alltids falle tilbake på å bryte prinsippene dine . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er digg å bo sentralt. 245 meter til tannlegen f.eks. Tannlegen vil jeg bo så langt unna som mulig Det vil ikke jeg. Tannlege > Tannsmerter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hmm, fikk gavekort på 100,- hos beltespenner.com . Noe å anbefale der inne? Finner bare sånn Wangsta-tull for Preben på Holmenkollen . Kan bruke det på en lommelerke :!: . Endret 30. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Det vakre Gamer.no skinnet er tatt bort Drøyt gjort av Edda Media Edda Media har besluttet å kutte samarbeidet med Gamer.no allerede i dag klokken 12. Det betyr at alt innhold forsvinner, og det vil likevel ikke være mulig for oss å drive normalt resten av uka. Vi vil forsikre leserne våre om at vi jobber på spreng for å få opp et nytt, midlertidig design og en teknisk plattform, slik at vi kan fortsette å levere stoff på Gamer.no – i en ny drakt, men med de samme menneskene som har bygget opp Norges største spillside siden 2001. Domenet Gamer.no vil – så raskt det lar seg gjøre – peke til denne bloggen, som en midlertidig løsning. http://nyegamer.wordpress.com/ Endret 30. januar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det vakre Gamer.no skinnet er tatt bort Lurer på hvordan erstatningen blir Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Den slipper jeg å se på for lenge, da jeg migrerer til nye Gamer når de er i gang. Kanskje jeg henger litt i OT delen av dette forumet, men det er tross alt spill jeg registrerte meg her for å diskutere, og på spill er Gamer elsk. Endret 30. januar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lurer på hvordan erstatningen blir Sikkert som HW.no, korte sammendrag av IT-avisen og vg. "Snart kommer Darkfall. Darkfall er et mmorpg, det kommer 26. Februar. Der får alt du gjør konsekvenser. -(Navn)" Kanskje jeg kan søke som skribent . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 chokke for skraibent at njue Gamer. Har de forresten bytt nettadresse også? Null respons på gamer.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://nyegamer.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Edda Media har besluttet å kutte samarbeidet med Gamer.no allerede i dag klokken 12. Det betyr at alt innhold forsvinner, og det vil likevel ikke være mulig for oss å drive normalt resten av uka. Faen for en kukgjeng Edda er da gett. =/ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Siden er vel tatt bort. Synd det Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Pretty kjipt ja. -.-" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 No shit Sherlock. "Vi skal la dere drive normalt ut helgen og dere får flytte over på Mandag" "UT NÅ!" BS. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg blir vel å migrere over til nye Gamer jeg også. Ihvertfall for en periode. Bare for å se om nye Gamer kan utvikle seg til noe mer enn spill etterhvert. Kanskje bruker jeg det nye vakuumet til å prøve å snike meg til en moderatorstilling også . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg er nysgjerrig på hvordan forumet kommer til å bli. Etter hva jeg har fått høre så er ikke TST akkurat enig i hvordan det er her nå på en del punkter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg blir vel å migrere over til nye Gamer jeg også. Ihvertfall for en periode. Bare for å se om nye Gamer kan utvikle seg til noe mer enn spill etterhvert. Kanskje bruker jeg det nye vakuumet til å prøve å snike meg til en moderatorstilling også . U is clever Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da holder jeg meg prinsipielt enig med TST. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 -HEI! HVEM ER DET?!?!! -Knut -OJ DA HAR JEG RINGT FEIL :D :D : D -Det gjør ikke noe. -OJ DA HAR JEG RINGT FEIL :D D: D: D: -Hadet! -HADET! Huff, folk . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva? Tar du ukjente nummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg