Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg våknet til at mamma hadde fucka til nettverket her hjemme. Hun har bestilt nytt trådløst aksesspunkt (enda mer apple-dritt, HURRA!), så hun har rasket opp alt det gamle (en gb-switch og et gammelt apple airport express) for så å plugge i den nye. Bare rot nå, så nå må jeg bruke formiddagen på å fikse det mamma har rotet til. Yay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har om atomfysikk da. Masse tull om Bohr og Rutherford. Ellers går det vel bra. Håper jeg..

------

Dårlig.. Ingen som vil kjøpe bortsett fra hun jeg ikke vil selge til =/

Pfft, det er jo enda lettere.

---

Du kan jo alltids falle tilbake på å bryte prinsippene dine .

Lenke til kommentar

Det vakre Gamer.no skinnet er tatt bort :(

Drøyt gjort av Edda Media :(

Edda Media har besluttet å kutte samarbeidet med Gamer.no allerede i dag klokken 12. Det betyr at alt innhold forsvinner, og det vil likevel ikke være mulig for oss å drive normalt resten av uka. Vi vil forsikre leserne våre om at vi jobber på spreng for å få opp et nytt, midlertidig design og en teknisk plattform, slik at vi kan fortsette å levere stoff på Gamer.no – i en ny drakt, men med de samme menneskene som har bygget opp Norges største spillside siden 2001.

Domenet Gamer.no vil – så raskt det lar seg gjøre – peke til denne bloggen, som en midlertidig løsning.

http://nyegamer.wordpress.com/

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Den slipper jeg å se på for lenge, da jeg migrerer til nye Gamer når de er i gang. Kanskje jeg henger litt i OT delen av dette forumet, men det er tross alt spill jeg registrerte meg her for å diskutere, og på spill er Gamer elsk.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan erstatningen blir

Sikkert som HW.no, korte sammendrag av IT-avisen og vg.

"Snart kommer Darkfall.

Darkfall er et mmorpg, det kommer 26. Februar.

Der får alt du gjør konsekvenser.

-(Navn)"

Kanskje jeg kan søke som skribent :wee: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Edda Media har besluttet å kutte samarbeidet med Gamer.no allerede i dag klokken 12. Det betyr at alt innhold forsvinner, og det vil likevel ikke være mulig for oss å drive normalt resten av uka.

Faen for en kukgjeng Edda er da gett. =/

Lenke til kommentar
Jeg blir vel å migrere over til nye Gamer jeg også. Ihvertfall for en periode. Bare for å se om nye Gamer kan utvikle seg til noe mer enn spill etterhvert. Kanskje bruker jeg det nye vakuumet til å prøve å snike meg til en moderatorstilling også :p .

U is clever :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...