Glufsa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Da var jeg tilbake. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg trenger bare holde ut en stund med gymteori og fysikkprøve, så har jeg helg! Da var jeg tilbake. Nå ble jeg redd altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 *gjesp* Jeg er rastløs, så ufattelig rastløs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg skal være på jobb til 17:30 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) 45 minutter med forumslasking så skal jeg hjem å sove Endret 30. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvor man skal søke sivilitjeneste? Kom nettopp hjem fra sesjon, og ble siviltjeneste på meg:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er bedre å bæsje i dusjen enn å dusje i bæsjen. Det er bedre med hår på tissen en tissen i håret. Det er bedre med rumpa i suppa enn suppa i rumpa. Det er bedre med... så langt strakk tydeligvis fantasien min seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvor man skal søke sivilitjeneste? Kom nettopp hjem fra sesjon, og ble siviltjeneste på meg:D Vente til det dumper et brev i postkassen din. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som vet hvor man skal søke sivilitjeneste? Kom nettopp hjem fra sesjon, og ble siviltjeneste på meg:D Vente til det dumper et brev i postkassen din. De ba meg gjøre det over nett, men nevnte ingen nettside Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.siviltjenesten.no/ ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Så enkelt, så greit..... Vel å se på det … Nå nærmer det seg helg med stormfulle skritt. Bare noen minutter igjen til det er avgårde kåre for meg. Så god Helg Forum (og god natt) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg og vil ha helg snart... ikke det at det blir så mye avslapping da med tanke på at jeg skal jobbe hver dag:p Her har akkurat ei liste med navnene på alle i klassen hengt opp på klasserommet slik at hvem som helst kan skrive opp forslag til russenavn. Skummelt og spennende på samme tid Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror jeg kommer til å sovne under fysikkprøven... Rart jeg er trøtt, la meg 12 og sto opp halv 9. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror jeg kommer til å sovne under fysikkprøven... Rart jeg er trøtt, la meg 12 og sto opp halv 9. Trigonometri og energibetraktning, alt som trengs. Det går på autopilot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg og vil ha helg snart... ikke det at det blir så mye avslapping da med tanke på at jeg skal jobbe hver dag:p Her har akkurat ei liste med navnene på alle i klassen hengt opp på klasserommet slik at hvem som helst kan skrive opp forslag til russenavn. Skummelt og spennende på samme tid Frøken Bok Hæstedilla (dog det hadde vært litt fjor(tiss) Tihi *kniz* eller som jeg foreslo tidligere i dag. Fitthøret.... men det var vel mer ment tergende og hadde vært slemt å gi noen et slikt navn Kom forresten innom kontoret når du er ferdig på det møtet i halv 3-tia, så kan jeg sitte en liten stund til, før vi stikker. Endret 30. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er digg å bo sentralt. 245 meter til tannlegen f.eks. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror jeg kommer til å sovne under fysikkprøven... Rart jeg er trøtt, la meg 12 og sto opp halv 9. Trigonometri og energibetraktning, alt som trengs. Det går på autopilot. Må huske navn på noen sånne fysikere og da.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er digg å bo sentralt. 245 meter til tannlegen f.eks. Tannlegen vil jeg bo så langt unna som mulig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Må huske navn på noen sånne fysikere og da.. Galileo, Kepler, Newton og Einstein . Fler trenger du ikke . Hvordan går det med kaninsalg? :!: Endret 30. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Må huske navn på noen sånne fysikere og da.. Galileo, Kepler, Newton og Einstein . Fler trenger du ikke . Vi har om atomfysikk da. Masse tull om Bohr og Rutherford. Ellers går det vel bra. Håper jeg.. Hvordan går det med kaninsalg? :!: Dårlig.. Ingen som vil kjøpe bortsett fra hun jeg ikke vil selge til =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg