Glufsa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg savner matte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Savner!? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Må komme meg på universitetet snart. Skal forberede et gruppearbeid. Gleder meg til i kveld, da kommer kompisen min hjem fra Gran Canaria, og det blir badstue og øl. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Wey, finnes det noe mer oppfriskende enn å sitte og bli dullet med hos frisøren en fredagsmorgen? Regner med å få en del respons og bekreftelser i dette gutte-befengte forumet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) "The song[Elton John's Tiny Dancer, red. anm] was referenced in an episode of Friends. Phoebe argues that the most romantic song ever is "the one that Elton John wrote for that guy on Who's the Boss", mishearing the lyrics as the mondegreen "Hold me close, young Tony Danza"." :!: Endret 30. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Speaking of matte, jeg har matte akkurat nå. mattetime. VELDIG MORO. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Prøve å kanskje slenge med med i den tråden her jeg og da:P Er ikke så mye annet interessant å gjøre på skolen:P Dagen i dag: 07.15: Stå opp... 08.30-09.15: Religionstime 09.15-11.00: Matte... me don't like... 11.05-13.05: To timer norsk med langfri imellom, hva er poenget?? 13.15-14.00: Biologi 14.00: Ferdig på skolen:D Gå hjem, eller vente til kjæresten er ferdig og gå sammen med ham:P ca. 16.00: Middag 16 et eller annet: Bli med kjæresten hjem 21.45: Dra på jobb 02.00: Ferdig på jobb. Bli henta av kjærsten. Ikke spille bowling da vi stenger akkurat når jeg er ferdig:p 02 ett eller annet: Hjemme hos kjæresten å finne på ett eller annet:P Blir kjipt å jobbe til 2 i natt tror jeg når jeg allerede er trøtt... blah... Matte jeg og nå... R2... skjønner ikke bæret av integralregning Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Fælt som alle syter over matematikk da . Det er feil holdning. Norsk derimot . . . . . . . ,\,/, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Kan trøste deg med at jeg ALDRI har hatt bruk for integralregning siden jeg tvang meg selv til å kunne det på skolen. Kun på eksamen. Aldri sett det siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Joda. Kan komme litt tidligere, så blir det tid til en runde bowling. Du gidder ikke å gå hjem altså? Sitte her en times tid for å sitte på? Må kanskje begynne å beherske språket litt nå som dama har begynt å henge her nå da. Endret 30. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe, Monty Python referanse-alert! Well, I was, uh, sitting in the public library on Thurmond Street just now, skimming through Rogue Herries by Hugh Walpole, and I suddenly came over all peckish. Argument is an intellectual process. Contradiction is just the automatic gainsaying of any statement the other person makes. Hvilket er ganske vanlig på dette forumet. ^^ Yes I quite agree with you, I mean what's the point of being treated like a sheep, I mean I'm fed up going abroad and being treated like a sheep, what's the point of being carted around in busses, surrounded by sweaty mindless oafs from Kettering and Boventry in their cloth caps and their cardigans and their transistor radios and their 'Sunday Mirrors', complaining about the tea, 'Oh they don't make it properly here do they not like at home' stopping at Majorcan bodegas, selling fish and chips and Watney's Red Barrel and calamares and two veg and sitting in cotton sun frocks squirting Timothy White's suncream all over their puffy raw swollen purulent flesh cos they 'overdid it on the first day'! Eller noe slikt ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 ...and there's nowhere to sleep and the kids are vomiting and throwing up on the plastic flowers and they keep telling you it'll only be another hour although your plane is still in Iceland waiting to take some Swedes to Yugoslavia before it can pick you up on the tarmac at 3 a.m. in the bloody morning and you sit on the tarmac until six because of 'unforeseen difficulties', i.e. the permanent strike of the Air Traffic Control in Paris, and nobody can go to the lavatory until you take off at eight, and when you get to Malaga airport everybody's swallowing Enterovioform tablets and queuing for the toilets and when you finally get to the hotel there's no water in the taps, there's no water in the pool, there's no water in the bog and there's only a bleeding lizard in the bidet, and half the rooms are double-booked and you can't sleep anyway... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 du får kanskje spilt en runde, men det gjør nok ikke jeg:P er bare rydding og sånt siste timen før jeg er ferdig:p Men vi får sikkert spilt begge to i løpet av helga;) Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Dere tippet meg over kanten, here goes: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Åh, herlig. Python er så sinnsykt morsomt. Britisk humor!<3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Flying Circus er det mest fantastiske showet noensinne produsert..Smith&Jones kommer like etter på skalaen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Alltid så jævlig bra når Smith'n Jones sitter face-to-face og prater skit. ^^, Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Fælt som alle syter over matematikk da . Det er feil holdning.Norsk derimot . . . . . . . ,\,/, Norsk? Hadde 5 i muntlig, 6 skriftlig. Deretter kommer vi over til sidemål. 6 skriftlig i sidemål og 6 i muntlig xD Og det er merkelig ettersom jeg bruker bokmål og har brukt det hele livet =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Sidemål kan jeg ikke huske hva jeg hadde, men gikk ut av skolen med 5 i både skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Fikk fem i gym jeg...... (fikk 5 i flere fag også da=)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg