Rescue me Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg liker stillheten. Jeg også . Elsker å sitte å trykke på F5 i flere timer i strekk inne på "Siste 24 timer" uten at det nesten kommer noen nye tråder . Hvorfor er Pete Townsend på avaret ditt når du heter Jethrotulling, Jethrotulling? Det skurrer litt for meg. Hvorfor har du bilde av en oljetanker på avataren din når du heter Hylo? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) nothing good ever happens after 2 am. Søvn skjer jo! Din avatar den nærmeste uken skal være en av mine gode gamle avatarer. Den ble laget som en motvekt til flodhestklubben. Endret 30. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fordi Pete Townsend er utrolig kul. Og Thewhoing er på langt nær så kult som Jethrotulling, og Ian Anderson er ikke like kul som Pete Townsend. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvorfor har du bilde av en oljetanker på avataren din når du heter Hylo?Det er en bulker, tenk. Fordi Pete Townsend er utrolig kul. Og Thewhoing er på langt nær så kult som Jethrotulling, og Ian Anderson er ikke like kul som Pete Townsend.Pete Townsend har verdens kuleste spark, samt at han kanskje er den eneste som får meg til å få musikalsk orgasme når det kommer til hissig gitarspilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Rosa Parks it is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kunne ha vært verre. Trønderpride! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fordi Pete Townsend er utrolig kul. Og Thewhoing er på langt nær så kult som Jethrotulling, og Ian Anderson er ikke like kul som Pete Townsend. Men du har jo Roger Daltrey? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Målet var da heller ikke å finne den jævligste avataren, selv om jeg må innrømme jeg var inne på tanken om å bruke "Absolut Hunk"-bildet. Men nå er det rett og slette sovetid. God natt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fordi Pete Townsend er utrolig kul. Og Thewhoing er på langt nær så kult som Jethrotulling, og Ian Anderson er ikke like kul som Pete Townsend. Men du har jo Roger Daltrey? Keith Moon er jo også noe man "har". Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har jeg? wut? Nei, nå altså. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja takk skal du ha sir tojo. Nå tror alle jeg er dust. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hylo sa du hadde Pete i avataren din? Du sa han er kjempe kul? (noe han er) Men forstod det som at dere snakket om at du har pete i avataren din? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Who_Sell_Out On the front is Pete Townshend applying Odorono brand deodorant from an oversized stick; Roger Daltrey sitting in a bathtub full of Heinz baked beans (holding an oversized tin can of the same) Edit: Det går bra, ingen med the who i avataren er dust. Endret 30. januar 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja. Riktig det. Jeg visste jo eegentlig at det er Daltrey jeg har bilde av, men iom. at hylo sa at det var Townshend, så gadd jeg ikke dobbeltsjekke. Replace your muscles with mussels, forresten. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Go to a church of your choice. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dude, my brain just imploded Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gikk alle til sengs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har ligget i senga hele dag jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det no' liv her midt på natta da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg