Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen og flaks! mistet siste bussen hjem, og pengene kommer ikke inn på kortet før i morgen tidlig...

Heldigvis hadde jeg tatt ut 200kr uten noen spesiell grunn fra kortet til nie før jeg gav det tilbake til henne... Gjett hva taxi kostet? 195kr!

btw: jævla forbanna natbusser som ikke kommer!!!!!

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat laget meg brente mandler :D .

Fy faen og flaks! mistet siste bussen hjem, og pengene kommer ikke inn på kortet før i morgen tidlig...

Heldigvis hadde jeg tatt ut 200kr uten noen spesiell grunn fra kortet til nie før jeg gav det tilbake til henne... Gjett hva taxi kostet? 195kr!

btw: jævla forbanna natbusser som ikke kommer!!!!!

Hørt om å gå?

Lenke til kommentar

Jeg foreslår en utvidelse av døgnet til 30 timer. Slik det fremstår i dag, er det ikke plass til alle aktivitetene man skulle gjort:

07: Stå opp

08: Skole

16: Middag

1615: Sløve foran dataen

18: Trening

20: Kveldsmat

2015: Ute en tur

22: Lekser

24: Sløve foran dataen

02: Legge seg

Og da er det ikke tid til NOE annet. Stramt tidsskjema fra 07 til 02 :/

Lenke til kommentar
Jeg foreslår en utvidelse av døgnet til 30 timer. Slik det fremstår i dag, er det ikke plass til alle aktivitetene man skulle gjort:

07: Stå opp

08: Skole

16: Middag

1615: Sløve foran dataen

18: Trening

20: Kveldsmat

2015: Ute en tur

22: Lekser

24: Sløve foran dataen

02: Legge seg

Og da er det ikke tid til NOE annet. Stramt tidsskjema fra 07 til 02 :/

Synes du fikk gjort mye jeg. :whistle:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hørt om å gå?

Etter og ha stått ute i 3 kvarter og ventet på busser som ikke kommer, og mistet følelsen i flere vitale kropsdeler, så frister det ikke og vandre en liten mil for og komme hjem...

That's life :D . Litt morsomt å tenke på at om du hadde begynt å gå med en gang i steden for å vente på bussen hadde du vært hjemme på samme tidspunkt som taxien (kommer litt ann på hva du ser på som en liten mil) og sluppet å betale 195 kroner ;) .

Lenke til kommentar
That's life :D . Litt morsomt å tenke på at om du hadde begynt å gå med en gang i steden for å vente på bussen hadde du vært hjemme på samme tidspunkt som taxien (kommer litt ann på hva du ser på som en liten mil) og sluppet å betale 195 kroner ;) .

Jeg forventet likson at det skulle komme en buss da.. ivartfall en av de 3 nattbussen burde kommet synes jeg... og siden jeg ikke kan helt veien enda (ny leilighet), så hadde jeg mest sansynlig brukt endel lenger tid :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...