Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen heller, jeg glemte å fylle inn hvilke fag jeg skulle gå på VG2, så nå står det at undersøkelsen er stengt. Håper virkelig jeg får valgt på noen måte.

Huh?

Er ikke 1. uttak åpent til 1 mars?

Fristen var 29.01.09 hos oss hvert fall. Jeg sendte melding til rådgiver-duden nå. Får håpe de godtar det.

Lenke til kommentar

Fy faen og flaks! mistet siste bussen hjem, og pengene kommer ikke inn på kortet før i morgen tidlig...

Heldigvis hadde jeg tatt ut 200kr uten noen spesiell grunn fra kortet til nie før jeg gav det tilbake til henne... Gjett hva taxi kostet? 195kr!

btw: jævla forbanna natbusser som ikke kommer!!!!!

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat laget meg brente mandler :D .

Fy faen og flaks! mistet siste bussen hjem, og pengene kommer ikke inn på kortet før i morgen tidlig...

Heldigvis hadde jeg tatt ut 200kr uten noen spesiell grunn fra kortet til nie før jeg gav det tilbake til henne... Gjett hva taxi kostet? 195kr!

btw: jævla forbanna natbusser som ikke kommer!!!!!

Hørt om å gå?

Lenke til kommentar

Whoa, håper faen ikke fristen for vgs er ute, nekter å gå på samme feilen 3 år på rad!

Funker å gå på inntaks kontoret, men faen da :blush:

NP: Jane Olivor - The Big Parade

Edit: Avatar buddy!

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Jeg foreslår en utvidelse av døgnet til 30 timer. Slik det fremstår i dag, er det ikke plass til alle aktivitetene man skulle gjort:

07: Stå opp

08: Skole

16: Middag

1615: Sløve foran dataen

18: Trening

20: Kveldsmat

2015: Ute en tur

22: Lekser

24: Sløve foran dataen

02: Legge seg

Og da er det ikke tid til NOE annet. Stramt tidsskjema fra 07 til 02 :/

Lenke til kommentar
Jeg foreslår en utvidelse av døgnet til 30 timer. Slik det fremstår i dag, er det ikke plass til alle aktivitetene man skulle gjort:

07: Stå opp

08: Skole

16: Middag

1615: Sløve foran dataen

18: Trening

20: Kveldsmat

2015: Ute en tur

22: Lekser

24: Sløve foran dataen

02: Legge seg

Og da er det ikke tid til NOE annet. Stramt tidsskjema fra 07 til 02 :/

Synes du fikk gjort mye jeg. :whistle:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hørt om å gå?

Etter og ha stått ute i 3 kvarter og ventet på busser som ikke kommer, og mistet følelsen i flere vitale kropsdeler, så frister det ikke og vandre en liten mil for og komme hjem...

That's life :D . Litt morsomt å tenke på at om du hadde begynt å gå med en gang i steden for å vente på bussen hadde du vært hjemme på samme tidspunkt som taxien (kommer litt ann på hva du ser på som en liten mil) og sluppet å betale 195 kroner ;) .

Lenke til kommentar
That's life :D . Litt morsomt å tenke på at om du hadde begynt å gå med en gang i steden for å vente på bussen hadde du vært hjemme på samme tidspunkt som taxien (kommer litt ann på hva du ser på som en liten mil) og sluppet å betale 195 kroner ;) .

Jeg forventet likson at det skulle komme en buss da.. ivartfall en av de 3 nattbussen burde kommet synes jeg... og siden jeg ikke kan helt veien enda (ny leilighet), så hadde jeg mest sansynlig brukt endel lenger tid :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...