Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: "Ah, the internet. The only thing that makes men = men, woman = men and 12 year old girls = men". En eller annen dude sin sigg.

Tror jeg har vært internett-geek for lenge, for jeg merker at jeg blir oppgitt over at folk klarer å bomme så hardt på sitater, uansett om det var tilsiktet eller ikke. Du drepte punchlinen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Edit: "Ah, the internet. The only thing that makes men = men, woman = men and 12 year old girls = men". En eller annen dude sin sigg.

Tror jeg har vært internett-geek for lenge, for jeg merker at jeg blir oppgitt over at folk klarer å bomme så hardt på sitater, uansett om det var tilsiktet eller ikke. Du drepte punchlinen.

Ja, det der stakk litt i brystet.

Lenke til kommentar
It's okay to be gay.. :wee:

Ja, så visst er det det.

Orginalt er det vel: "where men are men, women are men and 12-year-old girls are police officers" fra Simpsons..

Fritt etter minne :tease:

NP: Seal - This Is A Mans World@VH1.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Ble du rett og slett, hissig? :tease:

Det er 12 year old girl-delen, som skurrer mest. Kansje det er "and 12 year old girls become the victims"? :hmm:

Edge: Seff. The government is ALLWAYS watching!

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...