Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steven Seagal, fuck yea!

For en fantastisk skuespiller. Og så morsomme og spennende filmer.

Han ligner på han store skuespilleren med langt hår og karakteristisk stemme (nei, ikke Hurley fra Lost). Åååh, irriterer meg at jeg ikke kommer på navnet :( .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Barscenen i Out for Justice er fantastisk.

"Ching chong. OOoh Steven, you are the best I know. Ching chong."

Blir så fascinert av dårligheten og hedringa av hvor kul Steven er :!: .

RED: HAHAHAHA! De har sånne fancy ting de har i James Bond. Ta et bilde fra et overvåkningskamera, zoom in 2000 ganger og få et helt klart bilde ut :!: :!: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@L4r5: Dersom du ikke har noen konkret server du vil rolle til, så vurder Earhen Ring. :thumbup:

Og dersom du ikke har funnet ut hvor du bytter rekkefølgen på diskene enda så:

Advanced Bios features -> Hard Disk Boot Priority. Finn ut hvilken en som er OS og bruk Page up og down for å flytte. Eventuelt Reset Bios to fail-safe eller optimized settings. Er nå forskjellig meny på hovedkortene, men er slik på mit ABIT.

Annet: Henta forresten bilen i kveld og gud så herlig det var å kjøre uten den infernalske frieksosen. Det ble så stille og herlig kjøreflyt. Samt at jeg fikk lagt på gulvteppet på stua, som jeg fikk av a mor. Så nå ble det riktig så bra i heimen til Egil ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Alle forteller L4R5 hvordan man bytter rekkefølge på diskene, ingen forteller hvordan man løser problemet.

Fixmbr fra gjennoprettingskonsolen i xp-bootcd. Det egne valget for å fikse oppstartsfiler i W7 og Vista(om jeg husker rett, W7 har den ihvertfall.)

Høh? Da er det noe som har gått meg litt hus forbi. Skumma bare så vidt gjennom de siste sidene i tråden og fikk med meg at det var dette utenom det vanlige tørrpratet som var noe spesielt å svare på bare. Men åkei da shø. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...