Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Tror man skal roe ned nå. Jeg er helt enig. Tror jeg skal slenge inn et kvalitetsbilde: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Steven Seagal, fuck yea! For en fantastisk skuespiller. Og så morsomme og spennende filmer. Han ligner på han store skuespilleren med langt hår og karakteristisk stemme (nei, ikke Hurley fra Lost). Åååh, irriterer meg at jeg ikke kommer på navnet . Endret 29. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Steven Seagal, fuck yea! For en fantastisk skuespiller. Og så morsomme og spennende filmer. Barscenen i Out for Justice er fantastisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Barscenen i Out for Justice er fantastisk. "Ching chong. OOoh Steven, you are the best I know. Ching chong." Blir så fascinert av dårligheten og hedringa av hvor kul Steven er :!: . RED: HAHAHAHA! De har sånne fancy ting de har i James Bond. Ta et bilde fra et overvåkningskamera, zoom in 2000 ganger og få et helt klart bilde ut :!: :!: . Endret 29. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Sitte på kjøkkenbenken og se skins mens pølsene lager seg selv. Så utrolig bra kveld. Hva skjer i alle norges heim? Noe nytt som har skjedd de siste 100 sidene i kafeen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Steven ER kul. For dem som ikke er innvidd: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Steven Seagal som danser, det er freaky det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 @L4r5: Dersom du ikke har noen konkret server du vil rolle til, så vurder Earhen Ring. Og dersom du ikke har funnet ut hvor du bytter rekkefølgen på diskene enda så: Advanced Bios features -> Hard Disk Boot Priority. Finn ut hvilken en som er OS og bruk Page up og down for å flytte. Eventuelt Reset Bios to fail-safe eller optimized settings. Er nå forskjellig meny på hovedkortene, men er slik på mit ABIT. Annet: Henta forresten bilen i kveld og gud så herlig det var å kjøre uten den infernalske frieksosen. Det ble så stille og herlig kjøreflyt. Samt at jeg fikk lagt på gulvteppet på stua, som jeg fikk av a mor. Så nå ble det riktig så bra i heimen til Egil ^^, Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Steven ER kul. For dem som ikke er innvidd: Se filmen hos Youtube Okai. Jeg er enig. Steven er faen meg kul. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Alle forteller L4R5 hvordan man bytter rekkefølge på diskene, ingen forteller hvordan man løser problemet. Fixmbr fra gjennoprettingskonsolen i xp-bootcd. Det egne valget for å fikse oppstartsfiler i W7 og Vista(om jeg husker rett, W7 har den ihvertfall.) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hvorfor får Steven alltid èn og èn mot seg? Alle de andre står jo og venter på tur. Som et dårlig action-spill... Er Steven egentlig bare en kylling? Endret 29. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Så koselig at alle badguys venter på tur med å angripe men jævlig bra scene allikevell Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde jeg vært der, hadde jeg banka livsskiten ut av alle. Glatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Alle forteller L4R5 hvordan man bytter rekkefølge på diskene, ingen forteller hvordan man løser problemet. Fixmbr fra gjennoprettingskonsolen i xp-bootcd. Det egne valget for å fikse oppstartsfiler i W7 og Vista(om jeg husker rett, W7 har den ihvertfall.) Høh? Da er det noe som har gått meg litt hus forbi. Skumma bare så vidt gjennom de siste sidene i tråden og fikk med meg at det var dette utenom det vanlige tørrpratet som var noe spesielt å svare på bare. Men åkei da shø. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Iceman™ - Leveres nå også med fagbrev Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Iceman™ - Leveres nå også med fagbrev Zå Trizt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Iceman™ - Leveres nå også med fagbrev Zå Trizt Jeg vet, dagens store nedtur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 20-30 guys? Bring em on mofo! Iceman™ - Leveres nå også med fagbrev Grats! Er du har fått fagbrev i? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er nå en sertifisert serviceelektroniker i min sære lille spesialitet: fargekopimaskiner. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor får Steven alltid èn og èn mot seg? Alle de andre står jo og venter på tur. Som et dårlig action-spill...Er Steven egentlig bare en kylling? Han tok jo tre på en gang innimellom biljardbordene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg