Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

At filmsmak er subjektivt ser jeg ikke poeng i å skrive gjentatte ganger på diskusjonsforum, for det er ganske åpenlyst.

Det er mest den reaksjonen "Er DET yndlingsfilmen din? Høhø, er jo tusen andre mye bedre filmer" som er slitsom når man har hørt den mange nok ganger.

Og Sidious: Kan godt hende det stemmer, jeg har ikke lett så mye etter dem enda. Men det har skjedd de få gangene jeg har slått på sjarmen.

Får gå ut oftere etter eksamenen er overstått.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At filmsmak er subjektivt ser jeg ikke poeng i å skrive gjentatte ganger på diskusjonsforum, for det er ganske åpenlyst.

Det er mest den reaksjonen "Er DET yndlingsfilmen din? Høhø, er jo tusen andre mye bedre filmer" som er slitsom når man har hørt den mange nok ganger.

Ja, og da virker det som at den personen som skriver dette glemmer at film er subjektivt..

Lenke til kommentar
eller behersker du språket der nede? ;)

Hvordan er finsken din forresten?

Oi. Du husket at jeg bor i Finland. Er faktisk grei nok den, men jeg bruker den ikke så ofte. Bruker den egentlig bare når jeg må. Overlever jo på svensk her i byen, og de få gangene jeg må bruke finsken, ja, så går det bra. :) Studerer dog ved et svensk universitet. Akademisk finsk ligger litt for høyt oppe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...