L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvordan fikser man det at ntldr is missing? Jeg får boota. Må bare velge harddisk manuelt hver gang og det er så tungvindt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Og Cypheron, du skulle artikulert deg annerledes om det var en parodi Ganske vanlig fra min side. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvordan fikser man det at ntldr is missing? Jeg får boota. Må bare velge harddisk manuelt hver gang og det er så tungvindt. Bytt rekkefølge på hvilken hdd som skal bootes i BIOS Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Ååh...tida går så fort. :O Mm. For 2 uker sida satt jeg og tenkte på at jeg hadde 2 uker igjen til eksamen. Nå sitter jeg her med et pledd over meg og 100 i hvilepuls. Og Cypheron, du skulle artikulert deg annerledes om det var en parodi, men jeg er ikke sur, gadd bare ikke slenge på en smiley på slutten av setningen. Huff. Hva studerer du? Lykke til med eksamen. Det går nok bra. Forresten synes jeg stresset eksamener medfører er umenneskelig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Histologieksamen. Den ene underkategorien har vi ikke hatt noen forelesninger eller timer i, og den utgjør sånn 25-30% av eksamenen. Professoren som skal høre oss er visst veldig snill, men jeg gruer meg likevel. Til alt fra å håndhilse på han med gjennomsvette hender til å stamme fram nok ord til å forhåpentligvis stå. Endret 29. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Sjokolade er oppskrytt i større mengder. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Da var jeg ingame... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Da var jeg ingame... Galskapen hersker, nyt den! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Sjokolade er oppskrytt i større mengder. Nei, vil ha det nå! Da var jeg ingame... Huff. Kondolerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Da var jeg ingame... Galskapen hersker, nyt den! For en gangs skyld er jeg enig med deg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Histologieksamen. Den ene underkategorien har vi ikke hatt noen forelesninger eller timer i, og den utgjør sånn 25-30% av eksamenen. Professoren som skal høre oss er visst veldig snill, men jeg gruer meg likevel. Til alt fra å håndhilse på han med gjennomsvette hender til å stamme fram nok ord til å forhåpentligvis stå. Ok. Histologi...har det med celler å gjøre, eller tar jeg helt feil? Dere har altså en muntlig eksamen? Spennende og skummelt på en og samme tid. Er det ved NTNU du studerer? Får bare ønske deg lykke til, mann. Tror enhver person hadde vært nervøs i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Wall-E må være verdens beste film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Wall-E må være verdens beste film! Se litt flere.. : ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Bytt rekkefølge på hvilken hdd som skal bootes i BIOS*sukk* Fant selvsagt ikke ut hvordan jeg gjorde det. Bare hvordan jeg kan sette hd før cdrom i rekkefølge osv, men ikke hvordan jeg velger HVILKEN hd. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Fuck, jeg har glemt å se Lost. Da får det bli i morgen... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Tror enhver person hadde vært nervøs i ditt tilfelle. Ja, det er det som trøster meg. Alle sitter sikkert der inne og holder på å gå fra vettet, så det er vel ikke så mange som presterer særlig bra. Da blir ikke kravene så utrolig høye heller. Endret 29. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, Slovakia. Eksamen i hvert fag, med andre ord. Og ja, det er det som trøster meg. Alle sitter sikkert der inne og holder på å gå fra vettet, så det er vel ikke så mange som presterer særlig bra. Da blir ikke kravene så utrolig høye heller. Ah, stemmer. Nå husker jeg at du nevnte det for noen måneder siden. Du får vel studere på engelsk da, eller behersker du språket der nede? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Wall-E må være verdens beste film! Se litt flere.. : ) Det ville svaret vært uansett hvilken film man har som yndlingsfilm. Nettopp en grunn til at jeg ikke er noen fan av å lage lister. Wall*E skal sees snart, håper den er bra. Ah, stemmer. Nå husker jeg at du nevnte det for noen måneder siden. Du får vel studere på engelsk da, eller behersker du språket der nede? Det ødelegger litt. Møter på noen søte jenter som ser deg inn i øynene og smiler, så går man bort til dem, og de skjønner ikke bæret av engelsk. /facepalm. Endret 29. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Det ville svaret vært uansett hvilken film man har som yndlingsfilm. Nettopp en grunn til at jeg ikke er noen fan av å lage lister. Wall*E skal sees snart, håper den er bra. Skjønner. Film er subjektivt uansett, ingen kan komme og si at det er fakta at X er verdens beste film. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Quicko: Mhm. Skjønner problemet. Det må da finnes noen "skjørt" der nede som prater engelsk, du har bare ikke vært så heldig å treffe de enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg