Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Pac-Man: IKKE begynn. I've been there, done that. Det tar bare tid.

Hmm..

Jeg tror jeg muligens hopper over WoW, har klart meg uten til nå, så klarer meg sikkert uten fremover også..

Lenke til kommentar
Hmm..

Jeg tror jeg muligens hopper over WoW, har klart meg uten til nå, så klarer meg sikkert uten fremover også..

Bra! Det er et spill man må sette seg inn i, og betale i måneden osv. Dessuten kommer du til å henge veldig "etter" når du begynner nå (ikke frekt ment, bare et tips). Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke begynt. Du mister tid, og du mister penger. Dessuten er tid = penger. Oi.
Lenke til kommentar
Herregud så fail. Ligna ikke i det hele tatt. Hadde jeg hatt mer anarki i meg ville jeg smelt opp et svært FAIL-bilde.

Du har tydeligvis en litt dårig dag, du tok ikke spøken. Han har på seg runde briller, noe også Ozzy og Lennon har (og Elton John for den saks skyld).. Poenget er at det er sinnsykt typisk at folk ligner av små ting, som f.eks briller :)

Lenke til kommentar
Ååh...tida går så fort. :O

Mm. For 2 uker sida satt jeg og tenkte på at jeg hadde 2 uker igjen til eksamen. Nå sitter jeg her med et pledd over meg og 100 i hvilepuls.

Og Cypheron, du skulle artikulert deg annerledes om det var en parodi, men jeg er ikke sur, gadd bare ikke slenge på en smiley på slutten av setningen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...