Lakus Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Min plan om å ta over Forumkafèen fikk iallefall en brutal knekk nå som Gamer.no forlater skuta. Da flytter nok jeg etter og planen min går til spille. Om noen skulle ønske å kjøpe min mesterplan så kan den kjøpes for en enkelt bokstav i den aktuelle brukerens signatur. Om ingen vil kjøpe den blir jeg nødt til å komme tilbake senere og ta over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Essa. Du kan jo splitte personligheten din og henge begge steder Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Haha, jeg lo når du nevnte fotballkortdelen . Tydelig at hatet mot klubben er stor :!: . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Plutselig sitter du der med en propp i ræva. Nei, vi vet jo at alle homofile gutter prøver alt de kan for å få penisen opp i rumpa på en annen gutt. Herregud, lær dere hvordan folk funker liksom. What? Jeg prøver jo å ligge med alle jentene jeg ser. Skjønner ikke problemet. Did you see me today? I didn't see you. Elektro var veldig morsomt! Edit: Må si meg imponert over Porsnes. Er jo ikke sammenlignbar med Rødsberg. Så deg ikke. Spilte CS i alle friminutta og hadde prøve, hang litt her og der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 What? Jeg prøver jo å ligge med alle jentene jeg ser. Skjønner ikke problemet. Alle? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir skremt når 2 stk. moderatorer er i samme tråd.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg blir skremt når 2 stk. moderatorer er i samme tråd.. Det er strengt tatt bare en . b-real er unreal. Red: shit, nå er det to. Endret 29. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir skremt når 2 stk. moderatorer er i samme tråd.. Da pisser du vel i buksa nå: 4 medlemmer: cun, Pac-Man, b-real, KVTL Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Så deg ikke. Spilte CS i alle friminutta og hadde prøve, hang litt her og der. Ah, I see Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir skremt når 2 stk. moderatorer er i samme tråd.. Da pisser du vel i buksa nå: 4 medlemmer: cun, Pac-Man, b-real, KVTL Hvordan visste du det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 What? Jeg prøver jo å ligge med alle jentene jeg ser. Skjønner ikke problemet. Alle? Neida. Jeg bare orker ikke å debattere og være seriøs. For nå ere helg. Sier vi. Så deg ikke. Spilte CS i alle friminutta og hadde prøve, hang litt her og der. Ah, I see Men bare å glede seg. Bra skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir skremt når 2 stk. moderatorer er i samme tråd.. Da pisser du vel i buksa nå: 4 medlemmer: cun, Pac-Man, b-real, KVTL Jeg føler meg litt som en combo breaker.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) lalala, lurke litt på diskusjon.no, sjekke gamer.no.. http://www.gamer.no/artikler/gamer_no_forl...ettverket/67541 Endret 29. januar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Haha, jeg lo når du nevnte fotballkortdelen . Tydelig at hatet mot klubben er stor :!: .Og det med stor grunn, kategoriene for TOPP fotballkort er jo en stor vits. Jeg forstår virkelig ikke hva et bytteforum for fotballkort har å gjøre på diskusjon.no, det har vel aldri vert noen interesse for det over hodet! Av alle ting så kvoterer de inn 300 barn som bytter fotballkort (!). Det er en kategori hvor snørrunger kan lage tråder med elendige emnetitler, poster uten norsk grammatikk og tegnsetting, servere drittslenging over fote samt bedrive kjøp og salg av noe så fånyttig som fotballkort. Bare tanken på at noen av disse forviller seg ut av sin egen kategori burde være grunn nok til å slette hele kategorien uten å nykke. b-real er unreal.b-real er c-real. hihi. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) *Finne seg en annen å smiske med* Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Men bare å glede seg. Bra skole. Fra det jeg har opplevd med mine fattige ~6-7 timer sålangt så er jeg veldig enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Så det er derfor du vil være venn med meg ja.. *furte* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Men bare å glede seg. Bra skole. Fra det jeg har opplevd med mine fattige ~6-7 timer sålangt så er jeg veldig enig. Men såklart, som alle andre skoler blir man lei. Men uansett, veldig bra skole. Bedre bibliotek, kantine og grupperom til å oppholde seg i. og kinoen (auditoriet) vært der? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Men såklart, som alle andre skoler blir man lei. Men uansett, veldig bra skole. Bedre bibliotek, kantine og grupperom til å oppholde seg i. og kinoen (auditoriet) vært der? Jepp. Fikk en guidet rundtur gjennom hele bygget av Anne Grete (etternavnet husker jeg ikke, hadde ikke sagt det heller), du vet vel hvem det er. Akkurat den kinosalen imponerte meg. Stort og fint Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ingen, egentlig Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg