Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt deiligere å få av jente, thats all. Skal jeg få av en gutt, bør det være en nær kompis, sånn at jeg er helt sikker.

Plutselig sitter du der med en propp i ræva. Nei, vi vet jo at alle homofile gutter prøver alt de kan for å få penisen opp i rumpa på en annen gutt. Herregud, lær dere hvordan folk funker liksom.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

:D

Lenke til kommentar
GUD jeg er glad nå :D

Hvorfor det?

Denne mailen:

Hei

 

Jeg har den store gleden og medel at du er tatt ut til å spille i

troppen mot IK Start, mandag 13 april (2 påskedag). Det kan fortsatt

bli forandringer på denne datoen, men det er den vi jobber ut ifra

fremmover.

 

Kampen vil foregå i Kristiansand, og forhåpentligvis på Sør Arena.

 

Mange har snakket om denne kampen, og jeg tror vi er veldig heldige

som får den etter at sesongen har startet og muligens både Ole Martin

Årst og MYGGEN er tilbake i troppen.

 

Vi trenger tilbakemelding om du har mulighet til å stille denne

datoen, og hvilken størrelse du trenger i t-skjorte.

Lenke til kommentar

Did you see me today? I didn't see you. Elektro var veldig morsomt! :)

 

Edit: Må si meg imponert over Porsnes. Er jo ikke sammenlignbar med Rødsberg.

 

Han ser deg hver dag. Han går forbi deg og ser på deg og humrer inne i seg. Men du vet aldri hvem han er.

 

Hørtes litt stalker-aktig ut.

Lenke til kommentar
Gamer.no forlater nettverket og forumet. Synd at de forlater forumet, men jeg tviler ikke på at det ellers er positivt.
Er boblen i ferd med å sprekke nå? Har Edda gapt over for mye eller styrt konsernet utenfor kapitalismens stup? Er dette nok en brodd i siden for det som en gang var en bærekraftig og kvalitetsbevisst symbiose mellom IT-relaterte nettsider og et forum som sirklet rundt Hardware?

 

Den endelige løsning skisserer jeg slik: Edda media inngår i nye forhandlinger og går med på å styre gamer.no med de samme gamle føringene. (jeg er ikke i tvil om at bruddet skylles at edda ønsket mer fokus på profitt i forbindelse med styringen av gamer)

I tillegg stenges alle kategorier på forumet som ikke er relatert til IT, ekskludert Off Topic. Kreftsvulsten TOPP fotballkort kvoteres til bake fra hullet de kom i fra og forumet omdøpes fra diskusjon.no til forum.hardware.no. 90% av skribentene for Hardware.no sparkes og kompetente brukere fra hardware-delen av forumet kvoteres inn som skribenter. Hardware.no og alle søstersidene går tilbake til opprinnelige design med noen modifikasjoner, og det bedritne glossy greiene kastes på dynga. Personen som syntes det var en god idé at hardware.no skulle begynne å skrive om gadgets får sparken og artikler om sikkerhetshull byttes ut til fordel for artikler om overklokking og hovedkort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gamer.no forlater nettverket og forumet. Synd at de forlater forumet, men jeg tviler ikke på at det ellers er positivt.
Er boblen i ferd med å sprekke nå? Har Edda gapt over for mye eller styrt konsernet utenfor kapitalismens stup? Er dette nok en brodd i siden for det som en gang var en bærekraftig og kvalitetsbevisst symbiose mellom IT-relaterte nettsider og et forum som sirklet rundt Hardware?

 

Den endelige løsning skisserer jeg slik: Edda media inngår i nye forhandlinger og går med på å styre gamer.no med de samme gamle føringene. (jeg er ikke i tvil om at bruddet skylles at edda ønsket mer fokus på profitt i forbindelse med styringen av gamer)

I tillegg stenges alle kategorier på forumet som ikke er relatert til IT, ekskludert Off Topic. Kreftsvulsten TOPP fotballkort kvoteres til bake fra hullet de kom i fra og forumet omdøpes fra diskusjon.no til forum.hardware.no. 90% av skribentene for Hardware.no sparkes og kompetente brukere fra hardware-delen av forumet kvoteres inn som skribenter. Hardware.no og alle søstersidene går tilbake til opprinnelige design med noen modifikasjoner, og det bedritne glossy greiene kastes på dynga. Personen som syntes det var en god idé at hardware.no skulle begynne å skrive om gadgets får sparken og artikler om sikkerhetshull byttes ut til fordel for artikler om overklokking og hovedkort.

 

QFT!

 

Jeg er så alt for enig med deg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Trodde det var sagt slik at det kun var enkelte deler av forumet som skulle kuttes ut jeg.. Eller er ikke dette relatert til den slankingen?

 

Nvm. Fant saken og leste det. :shrug:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...