pOOf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sovna klokka 3.. opp klokka 6 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sovnet 2 og våknet 14. Natten før sovnet jeg 3 og våknet halv 8. O__o Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så siden MDMA og LSD øker sanseopplevelsene så burde jeg heller satse på det m.a.o.Hvis meningen med livet er å sanse, eller enda mer presist, å oppleve quale, vil en ikke skille mellom sanseinntrykk som subjektivt oppfattes som enten behagelige eller ubehagelige. Derfor vil det i prinsipp være uvesentlig hvilke sanseinntrykk en opplever, for selve meningen med livet. Dersom man derimot følger opp med forutsetningen at følelsen lykke ligger nærmest begrepet "positivitet" av alle menneskets emosjoner og at det er en konsekvens av menneskets natur å til en hver tid søke den følelsen som ligger nermest opp til det perfekt positive, vil enhver handling som stimulerer til en opplevelse som er nærmere følelsen lykke kunne forklares som en konsekvens av meningen med livet, men ikke meningen i seg selv. Etterhvert som du nærmer deg bunnen av flaska nærmer du deg også en tilstand hvor den totale mengden sanseinntrykk minskes, derav mitt utsagn. Det ville vert det samme med et glass vann. Derfor vil det eksempelvis være irrelevant for selve meningen med livet om du spiser en sukkerbit eller tar en brikke LSD. Hvorvidt du velger det ene eller det andre vil være basert på en nærmest uendelig lang slutningsrekke med for og i mot, hvor konsekvensen å søke til følelsen lykke vil være en del av faktorene som inngår i slutningsrekken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg sov ikke i natt, er ødelagt nå. Natta! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke frist meg! Sov 4 timer i natt, og er ikke helt sikker på når jeg skal sove før eksamenen (7:30) er over i morgen tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gamer.no forlater nettverket og forumet. Synd at de forlater forumet, men jeg tviler ikke på at det ellers er positivt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 En sjokoladebit igjen oghvemvilhad, oooooh for sent! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så siden MDMA og LSD øker sanseopplevelsene så burde jeg heller satse på det m.a.o.Hvis meningen med livet er å sanse, eller enda mer presist, å oppleve quale, vil en ikke skille mellom sanseinntrykk som subjektivt oppfattes som enten behagelige eller ubehagelige. Derfor vil det i prinsipp være uvesentlig hvilke sanseinntrykk en opplever, for selve meningen med livet. Dersom man derimot følger opp med forutsetningen at følelsen lykke ligger nærmest begrepet "positivitet" av alle menneskets emosjoner og at det er en konsekvens av menneskets natur å til en hver tid søke den følelsen som ligger nermest opp til det perfekt positive, vil enhver handling som stimulerer til en opplevelse som er nærmere følelsen lykke kunne forklares som en konsekvens av meningen med livet, men ikke meningen i seg selv. Etterhvert som du nærmer deg bunnen av flaska nærmer du deg også en tilstand hvor den totale mengden sanseinntrykk minskes, derav mitt utsagn. Det ville vert det samme med et glass vann. Derfor vil det eksempelvis være irrelevant for selve meningen med livet om du spiser en sukkerbit eller tar en brikke LSD. Hvorvidt du velger det ene eller det andre vil være basert på en nærmest uendelig lang slutningsrekke med for og i mot, hvor konsekvensen å søke til følelsen lykke vil være en del av faktorene som inngår i slutningsrekken. Ikke så serieøs. Jeg dro deg i leggen i natt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 En sjokoladebit igjen oghvemvilhad, oooooh for sent! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Gud hjelpe meg, Kanin. Du kan ikke bruke ordet "meget" på den måten du gjør enkelte ganger. Et ord kan ikke brukes fullstendig tilfeldig. Jeg er ikke særlig flink til å forklare, for å prøve: "Meget" brukes til å "forsterke" et adjektiv. "Jeg hater misbruk av ordet "meget" meget sterkt", for eksempel. Hva fikk du, kanin? Meget bra (altså 6) på en labrapport i fysikk. Korrekt. God morgen kafè! Har alle sovet meget? Feil! Endret 29. januar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gamer.no forlater nettverket og forumet. Synd at de forlater forumet, men jeg tviler ikke på at det ellers er positivt. Noo Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gud hjelpe meg, Kanin. Du kan ikke bruke ordet "meget" på den måten du gjør enkelte ganger. Et ord kan ikke brukes fullstendig tilfeldig. Jeg er ikke særlig flink til å forklare, for å prøve: "Meget" brukes til å "forsterke" et adjektiv. "Jeg hater misbruk av ordet "meget" meget sterkt", for eksempel. Hva fikk du, kanin? Meget bra (altså 6) på en labrapport i fysikk. Korrekt. God morgen kafè! Har alle sovet meget? Feil! Neida, meget riktig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Sov godt i natt jeg, men det har vært litt småkaldt på jobb idag. Pluss at hanskene mine fryser fast i verktøyet innimellom. Edit: Altså, verktøy som øks, hammer, skiftnøkkel osv. Endret 29. januar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er alltid dritkaldt når jeg våkner om morgenen på rommmet mitt. Det er fordi når jeg legger meg så vil jeg ha døra igjen, for jeg trenger totalt stillhet. Da blir det sykt kaldt. Men hadde døra halveis oppe i natt. Tok litt lenger tid og sovne men well worth it. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Blåser frostrøyk ut av kjeften min når jeg står opp om mårran her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haha. Brrr... Jeg elsker å våkne i et varmt rom, og at dyna ikke er helt over hele meg, men fortsatt varmt. Men sånn er det desverre nesten aldri. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Her er det alltid meget varmt.. (Fornøyd nå pusur?) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er bare gamlinger som sier meget. GTFO. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er bare gamlinger som sier meget. GTFO. Ikke noe sjokolade til deg, nei. Endret 29. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg blir bare slapp om det er for varmt, så det er nesten alltid rundt 15 grader i huset her. Pleier å fyre opp i peisen i helgene da, når jeg har fri. Digg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg