Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Mmmmm.. Iskaffe og ostebaggis Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Høres ut som meg hver fredag. Iskaffe dobbel latte og baguette med ost og skinke. e: Det gjelder kanskje oftere enn hver fredag og da. Endret 29. januar 2009 av kakeninja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 e: Det gjelder kanskje oftere enn hver fredag og da. Hvorfor er det så sadface? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Egilanso: Vi var det første kullet på vår vgs. som ble nektet å lage en terrorliste. Litt surt da hele vår klasse hadde vært på den i 2 år. Hevnen ble ikke søt likevel. Hvorfor var vi på listen? Vel...vi var rasshøl. Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 e: Det gjelder kanskje oftere enn hver fredag og da. Hvorfor er det så sadface? Det er egentlig fint. Sadface var vel fordi jeg kom på at "hver fredag" ble litt feil, da jeg i bunn og grunn drikker iskaffe en del oftere enn det. Uansett, hva slags type iskaffe er det du drikker? Evt. fra hvor. Handler bare tine sin dobbel latte jeg, og er i grunn ganske skuffa over den iskaffen jeg har fått servert på diverse kafèer i Norge. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Zlatz: Generelt sett er stats noe powergamers bryr seg mest om. Om man ikke velger helt perfekte stats så er fortsatt spillet gjennomførbart, selv om karakteren blir svakere og det i noen tilfeller stenger ut enkelte dialogalternativ om man ikke har nok intelligence osv. En god guide på gamefaqs sier at 15+ intelligence (for mange dialogoalternativer) og høy wisdom er det man burde gå for, så du traff halvveis. PS:T handler vel mer om historien enn gameplayet, men om du nettopp har starta kan du jo alltids mekke en ny char. Neh, gidder ikke mekke ny char. Kommer meg nok igjennom, får heller dytte opp Int og Wis litt mer når jeg levler. Yay! Skolen der jeg jobber.Men jævla drittunger. Har aldri hatt sansen for slike terrorlister uansett. Selv om de som setter opp listene mener det uskyldig eller ikke, så er det jævlig å vite at hele skolen ser på deg som en vandrende stokk man bare kan slenge smådrit på. Mange personer er folk som ikke har gjort noe som helst annet enn at andre har sett de ut som noen man generelt ikke liker. Noen kan hende fortjener det, men da blir ikke det ikke noe som helst bedre av den grunn. Terrorlister er kjipe greier ja. En del som havner på lista er blant de "kule", men som har gjort noe dumt en gang. For dem er det ikke så ille. Verre med de som er litt utenfor i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Drikker hovedsaklig Tines iskaffe. Egentlig alle sortene, kommer litt an på humøret faktisk. Men i det siste har det gått i Mocca. På cafè er det ismocca som gjelder. Den beste så langt er på Cafè Onkel. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Samme som meg da, men på kafè her i Norge har jeg aldri opplevd noe lignende starbucks sin frappucino. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 da fikk jeg lånt boka "SPILLET" av Neil Strauss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) På videregående i Harstad ble det hengt opp "Skolen 10 styggeste damer" lister overalt en dag, med bilder og lange begrunnelser. Men det var relativt lett å skjønne hvem som hadde gjort det, og de innrømte det og ble bortvist i 3 dager. Samme idiotene tente på en CS-tablett (tåregass) i klasserommet tidligere på året, da ble hele seksjonen stengt en uke. Endret 29. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 God morgen kafè! Har alle sovet meget? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bytex: Det er mye kvalitetsungdom... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ganske meget igrunn. Litt ikke også, men bare etter jeg stod opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Reagerte på goatsie-bildet før jeg i det hele tatt begynte å lese saken Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jej, rund post-count. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jej, rund post-count. Gratz. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Takker. Dette er en stor dag for menneskeheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg