WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Finnes de i orange også? Ja, teknisk avdeling Jeg trodde de var utdødd, eller forkledd i rødt, jeg. x) De er en sjelden rase, minner meg litt om meg selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg traff en jente i dag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Din gris, Unni. Oppfør deg! Trodde hun var sau Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall: Peace? Jeg orker ikke mer, jeg er for trett! xD Ok, jeg skal være snill. Prøve i alle fall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg traff en jente i dag Var'a digg? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg traff en jente i dag Oi oi! Fortell fortell! =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Stoff er ukult, det vet du da. ^^ Bullcrap. Stoff er Guds gave til menneskeheten. Neida, nå roter du. oO De er en sjelden rase, minner meg litt om meg selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda :!: Er det fellingstillatelse på slike? Jeg traff en jente i dag Fortell? ^^ Din gris, Unni. Oppfør deg! Trodde hun var sau Trodde jeg også. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Din gris, Unni. Oppfør deg! Trodde hun var sau Hun har splittet personlighet. Først er hun sau og breker som faen, og plutselig står hun der og hyler som en gris. Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Din gris, Unni. Oppfør deg! Trodde hun var sau Hun har splittet personlighet. Først er hun sau og breker som faen, og plutselig står hun der og hyler som en gris. Oo Når jeg hyler (les: ler) høres jeg ut som en blanding av esel, latterfugl, sau og noe kvelt noe. Det sa Eplefe. oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Men da må jeg glede dere over at jeg tar kvelden nå. God natt. Tenk på fisken da, Nie. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 De er en sjelden rase, minner meg litt om meg selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda :!: Er det fellingstillatelse på slike? Teknisk: tror da det. Meg: hva byr du? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Men da må jeg glede dere over at jeg tar kvelden nå. God natt.Tenk på fisken da, Nie. Noes! Men om du først legger deg, så må du sove søtt og drømme villt om grønne sauer som beiter på rosa enger med havfruer flyvende rundt. ^^ De er en sjelden rase, minner meg litt om meg selv Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kødda :!: Er det fellingstillatelse på slike? Teknisk: tror da det. Meg: hva byr du? Yey! Og 2 vafler! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Din gris, Unni. Oppfør deg! Trodde hun var sau Hun har splittet personlighet. Først er hun sau og breker som faen, og plutselig står hun der og hyler som en gris. Oo Når jeg hyler (les: ler) høres jeg ut som en blanding av esel, latterfugl, sau og noe kvelt noe. Det sa Eplefe. oO Hm, hun har faktisk rett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hm, hun har faktisk rett. Var ikke det jeg ville høre. xD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm... frister, men jeg minns at jeg fikk et par av mushi ista, magen min gjør det hvertfall *mett* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm... frister, men jeg minns at jeg fikk et par av mushi ista, magen min gjør det hvertfall *mett* Jeg kan stikke en pinne ned i halsen din slik at de kommer opp igjen og du får plass til nye? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hm, hun har faktisk rett. Var ikke det jeg ville høre. xD Åjoda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm... frister, men jeg minns at jeg fikk et par av mushi ista, magen min gjør det hvertfall *mett* Jeg kan stikke en pinne ned i halsen din slik at de kommer opp igjen og du får plass til nye? =D xD Hva faen er vitsen med det? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Til de som vil jeg skal fortelle: Joda, jeg var på halvfylla (litt full, mest for det sosiale, liksom) i kveld, jeg var på en nattklubb her i byen. Der danset en jente ved siden av meg, og jeg hadde sett at hun kom sammen med en fyr, så jeg antok hun hadde type. Jeg ble lei av å danse (jeg kan ikke danse), så jeg gikk ut. Der traff jeg henne igjen, og jeg så at hun snakket med noen på telefon. Hun lurte på hvor en rundkjøring var (en av to her ), så jeg, som den schjentlemannen jeg er, tilbydde meg å følge henne dit. Der snakket vi litt, og jeg fant ut at hun ikke hadde type, og hun trodde jeg gikk fra dansegulvet på grunn av henne. Jeg avkreftet dette, og vi snakket mer om tidligere forhold, og hvor dårlige de hadde gått. Hun sa at hun var fascinert av meg, og ble lei seg fordi hun trodde jeg gikk på grunn av henne. Da vi kom fram til rundkjøringen, og før hun kom seg inn i bilen hjem, spurte hun etter nummeret mitt (merk!!!), som hun selvsagt fikk. Og så avtalte vi å snakkes over telefon eller sms i morgen. Hun var skikkelig søt også! Vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg