Stoop kid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eg e trist. Samt lei av dama som ikke har vokst siden hun gikk i fjerde. Vokst på hvilken måte? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) hahahaha. Stygt å le men. (duke og quicko) Endret 28. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Åååh, så herlig å ikke kunne boote. Som vanlig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Åååh, så herlig å ikke kunne boote. Som vanlig.Feilsøke + fikse = WIN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Man vs wild, its awesome. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Finnes den derre "spør et kort spørsmål og svar på et samtidig" tråden fortsatt? Søker på alt mulig rart men finner den ikke. edit: Har sittet oppe og søkt etter den tråden for å spørre om jeg skal legge meg eller gjøre ferdig matteleksene. Det blir for dumt Gorm... Endret 28. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva faen? Ene cpu-vifta mi henger på halv 12. Blåser bare på halve kjøleren. Jaja. Den andre henger der den skal hvertfall. Sånn går det når man lager en midlertidig løsning og lar den midlertidige løsningen stå på 24 timer i døgnet i halvannen måned. Får se om jeg gidder å fikse det i morra. Hvis ikke så blir det bare å bruke 'trikker-tape igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Åååh, så herlig å ikke kunne boote. Som vanlig.Feilsøke + fikse = WIN! Jeg har prøvd i flere uker. Din tur. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Åååh, så herlig å ikke kunne boote. Som vanlig.Feilsøke + fikse = WIN! Jeg har prøvd i flere uker. Din tur. Hvordan feilsøker du? Er det en hardwarefeil er det bare å bytte hardware til du kan boote, start gjerne med minne og deretter hovedkort da det erfaringsmessig pleier å være synderne. Deretter fikser du den defekte delen eller bytter den ut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke hardware-feil. Har sjekket det meste der. Er bare Windows 7 som er noe bugga dritt på akkurat MIN pc, og ingen andres. Den ser ut til å starte opp og så blir den "black screen with mouse cursor". Det skjer etter å ha brukt OS-et en liten stund og så reboote. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Man vs wild, its awesome.Bear Grylls er küng. Har du fått med deg Survivorman med Les Stroud? Det er den realistiske motparten til Man vs Wild, med et snev av MacGyver kastet inn i miksen. Ganske artig det også. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke hardware-feil. Har sjekket det meste der. Er bare Windows 7 som er noe bugga dritt på akkurat MIN pc, og ingen andres. Den ser ut til å starte opp og så blir den "black screen with mouse cursor". Det skjer etter å ha brukt OS-et en liten stund og så reboote.Vurdert å bare melde fra til MS at det er noe galt med betaen og så gå tilbake til Win Vista? Så kan du heller prøve igjen med en senere beta, en release candidate eller ferdig win7. Selv installerte jeg Planescape: Torment for noen timer siden, har blitt litt spilling av det igrunn. Gleder meg til å endelig få spille noen av rollespill-klassikerne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er ikke hardware-feil. Har sjekket det meste der. Er bare Windows 7 som er noe bugga dritt på akkurat MIN pc, og ingen andres. Den ser ut til å starte opp og så blir den "black screen with mouse cursor". Det skjer etter å ha brukt OS-et en liten stund og så reboote.Vurdert å bare melde fra til MS at det er noe galt med betaen og så gå tilbake til Win Vista? Så kan du heller prøve igjen med en senere beta, en release candidate eller ferdig win7. Selv installerte jeg Planescape: Torment for noen timer siden, har blitt litt spilling av det igrunn. Gleder meg til å endelig få spille noen av rollespill-klassikerne. For å si det sånn Inget bootbart OS > Vista men fortsatt så er det så forbanna ulogisk. Har enda ikke opplevd ett eneste tilfelle hvor dette skjer, bortsett fra min egen pc. Gud så lei jeg er av uendelige netter med reinstallering av OS. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er ikke hardware-feil. Har sjekket det meste der. Er bare Windows 7 som er noe bugga dritt på akkurat MIN pc, og ingen andres. Den ser ut til å starte opp og så blir den "black screen with mouse cursor". Det skjer etter å ha brukt OS-et en liten stund og så reboote.Da er valget enkelt: Bytt hardware til du kommer frem til en kombinasjon som fungerer og bygg så systemet rundt den konfigurasjonen, eller prøv andre builds av Win7. Eventult dualboot med et annet OS frem til det kommer en fungerende build av Win7 for ditt system. Eventuelt bruk dagevis med ulike forsøk som å nappe ut nettverkskabelen og eventuelle ekstra skjermkort under install, sjekke jumperne, nedgradere bios osv. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Selv installerte jeg Planescape: Torment for noen timer siden, har blitt litt spilling av det igrunn. Gleder meg til å endelig få spille noen av rollespill-klassikerne. Enjoy! Du har vel fått fatt på modden som gjør at spillet støtter høyere oppløsning? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enjoy! Du har vel fått fatt på modden som gjør at spillet støtter høyere oppløsning? Det har jeg ja. Hvor viktig er forresten stats? Dum som jeg var valgte jeg stats ut fra Sorcerer, som jo ikke er implementert i AD&D 2. (mye charisma, noe dex, noe wisdom). Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Herre, jeg må slutte å surfe random. Jeg klarte (faktisk helt uskyldig) å dette innom "gurochan". og artikkelen om dem på "encyclopædia dramatica" førte meg til "dissected-chan" Jeg vil helst klore ut øynene mine. Hvem i helvete tenner på anime-omskjæring av jenter?! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Herre, jeg må slutte å surfe random.Jeg klarte (faktisk helt uskyldig) å dette innom "gurochan". og artikkelen om dem på "encyclopædia dramatica" førte meg til "dissected-chan" Jeg vil helst klore ut øynene mine. Hvem i helvete tenner på anime-omskjæring av jenter?! Pingle. Blir da ikke brydd av slikt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Zlatz: Generelt sett er stats noe powergamers bryr seg mest om. Om man ikke velger helt perfekte stats så er fortsatt spillet gjennomførbart, selv om karakteren blir svakere og det i noen tilfeller stenger ut enkelte dialogalternativ om man ikke har nok intelligence osv. En god guide på gamefaqs sier at 15+ intelligence (for mange dialogoalternativer) og høy wisdom er det man burde gå for, så du traff halvveis. PS:T handler vel mer om historien enn gameplayet, men om du nettopp har starta kan du jo alltids mekke en ny char. Endret 29. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 <Ben174> : If they only realized 90% of the overtime they pay me is only cause i like staying here playing with Kazaa when the bandwidth picks up after hours. <ChrisLMB> : If any of my employees did that they'd be fired instantly. <Ben174> : Where u work? <ChrisLMB> : I'm the CTO at LowerMyBills.com *** Ben174 ([email protected]) Quit (Leaving) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg