binko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Føkkings hallodamer på TVnorge, sier jo hva som skjer i hele programmet, jo! I går, på sesongstart presterte hun å starte ved å si 'Nå kommer CSI, episoden starter med at Warrick dør'. Og nå, igjen, den irriterende... Og nå gjorde du det samme. Irriterende. Selvfølgelig, jeg må jo bringe forbannelsen videre. Ellers kommer de jo for å ta meg! Some people, jeesh. Warrick var selvfølgelig et helt random navn for å ikke ødelegge for dere. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er noe av det mest smakløse jeg har spist. OFT: Digger avataren din Den er mest schpaaa ^^, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg ble spurt hvordan man putter inn sanger på en iPod. Hahahahhahahahahahahhahah! Neeida.hh. heh. skjer? Endret 28. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hva med å bare ordne det slik at han får god hastighet uten å drepe linja? Det er jo win/win for både ham og deg. Med mindre dere har 256kbps linje, såklart.. Jeg er overraska over at vi må forklare dette for deg. Nedlasting er PC-verdenens svar på lego. Det er morsommere å laste ned en haug av ræl og få god hastighet enn det er å se på/spille/bruke det man faktisk laster ned. Ang. Gorby's: Smaken avhenger STORT av hvor godt man klarer å steke dem. Det er lite som skal til før det er stekt for lite/mye. Endret 28. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Faen.. Mens jeg installerte Windows 7 på dataen, gikk den selvsagt tom for strøm. Var kommet 94 % på vei.. Jeg hadde tatt feil av strømforsyningskabel. Fuck. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Faen.. Mens jeg installerte Windows 7 på dataen, gikk den selvsagt tom for strøm. Var kommet 94 % på vei.. Jeg hadde tatt feil av strømforsyningskabel. Fuck. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Litt moro at Discovery har valg Transformers-musikken til programmet "Nasas største øyeblikk" Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ... Men er det en tilfeldighet? NEPPE! DETTE LUKTER KONSPIRASJON OG GRØNNE MENN, gjør det. Tar også plinkrer litt på gitaren (ikke noe dodgy synonym her nei)før jeg stuper til seng slik en... en... En... gh, kommer ikke på noen bra metafor. Får overlate det til... Ballus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Masse pupper og nudity på nrk3 Mulig den har gått en stund, men det var en vesentlig finere film enn det mølet av en debatt som foregikk på nrk2. En dritunge som mener at lekser er unødvendig. Alternativt kan han jo sitte å ikke gjøre noe som helst og få karakterene gratis. Det er jo rettferdig æsj.. den viste seg å være bare en vanlig film. Endret 28. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selvpåført monstermigrene, syretripp og horeleie på én episode.. House slutter aldri å underholde meg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selvpåført monstermigrene, syretripp og horeleie på én episode.. House slutter aldri å underholde meg :!: House er episk, rett og slett episk.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selvpåført monstermigrene, syretripp og horeleie på én episode.. House slutter aldri å underholde meg :!: Sesong 2? Det er jo lenge siden. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snakk om at livet går opp og ned som en jojo på en og samme dag. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Mye som kan forandre seg på sekundet, desverre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selvpåført monstermigrene, syretripp og horeleie på én episode.. House slutter aldri å underholde meg :!: Sesong 2? Det er jo lenge siden. Ja det var tider da jeg bare hadde sett til s 2. Nå sitter jeg å tråler nettet hver dag for neste episode i s 5. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Selvpåført monstermigrene, syretripp og horeleie på én episode.. House slutter aldri å underholde meg :!: Sesong 2? Det er jo lenge siden. Jeg ser ikke i rekkefølge. Jeg ble interessert pga en episode av sesong 3. Så da så jeg den, og resten av s3. da var jeg hekta, og så s4. Hvorpå jeg merket at s5 ikke var ferdig ennå, så jeg begynte heller på s1. Nå er jeg ferdig med den, og halvveis i s2. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nyttig for House-fans: http://www.housemd-guide.com/episodes.php (f.eks om du lurer på noe av den fantastiske musikken som blir brukt) http://politedissent.com/ går gjennom hver episode, og bl.a. analyserer den medisinske siden. Veldig interessant! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det som er gøy, er å se et par sesonger House, for så å se gjennom Blackadder the Third og Blackadder Goes Forth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eg e trist. Samt lei av dama som ikke har vokst siden hun gikk i fjerde. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eg e trist. Samt lei av dama som ikke har vokst siden hun gikk i fjerde. You like CP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg