binko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Oi, må skru sammen noe spiselig. *Frem med skiftenøkkel* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Eh.. dere vet det ikke er kontakten deres som sender linken?Det er viruset de selv har, som sender seg selv til deg. Det enkleste og beste å gjøre er vel strengt tatt å kontakte personen og be denne virussjekke maskinen sin? Det vet jeg. Men noen er så hjernedøde at de ikke greier og ikke vet hvordan man bruker en virusscanner ordentlig. En gang måtte jeg LAGE EN GUIDE på hvordan man lastet ned µTorrent og bruke det. Det er slike personer i hovedsak som klikker slike linker, og jeg velger den enkleste utveien ved å blokkere kontakten for en stund, og regner med at viruset er fjernet etter et par ukers karanteneplass blant mine blokkerte-kontakter liste. Hvis jeg popper opp med "Hey, fjern viruset ditt nå." så vil det i 50% av tilfellene poppe opp med spørsmål som "kan du hjelpe meg da??:)<3" og da blir jeg sittendes der i en felle som ikke er lett å komme seg ut av. Er det for eksempel søskenbarnet mitt det gjelder, så sier jeg ikke "nei, gtfo, du kan lære det selv. tits or gtfo internets lolz provide fapmaterialnaoplz". Det enkleste er ofte beste. Endret 28. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En gang måtte jeg LAGE EN GUIDE på hvordan man lastet ned µTorrent og bruke det. Lol, gjett hva jeg gjorde igår? :!: trinn for trinn teskje-forklaring på laste ned bittornado, hva det er, og hvordan man bruker piratbukta. Men jeg gjør ikke noe av det, hun er søt og en venn, hvorfor skal jeg ikke hjelpe? Ikke alle er født nerd Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lol, gjett hva jeg gjorde igår? :!: trinn for trinn teskje-forklaring på laste ned bittornado, hva det er, og hvordan man bruker piratbukta.Men jeg gjør ikke noe av det, hun er søt og en venn, hvorfor skal jeg ikke hjelpe? Ikke alle er født nerd Haha :!: Sant nok, ikke alle er født nerd... lol Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En gang måtte jeg LAGE EN GUIDE på hvordan man lastet ned µTorrent og bruke det. Lol, gjett hva jeg gjorde igår? :!: trinn for trinn teskje-forklaring på laste ned bittornado, hva det er, og hvordan man bruker piratbukta. Men jeg gjør ikke noe av det, hun er søt og en venn, hvorfor skal jeg ikke hjelpe? Ikke alle er født nerd Det slår ikke min.. Jeg ble spurt hvordan man putter inn sanger på en iPod. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg måtte forklare hvordan man brukte VLC playeren Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hahah dere får meg til å le. Putte sanger inn på iPoden. Tror jeg nesten støtter dødsstaff i Norge jeg ass. hahaha Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Føkkings hallodamer på TVnorge, sier jo hva som skjer i hele programmet, jo! I går, på sesongstart presterte hun å starte ved å si 'Nå kommer CSI, episoden starter med at Warrick dør'. Og nå, igjen, den irriterende... Ble ostesmørbrød. Har i hvert fall noe å leve for. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det slår ikke min.. Jeg ble spurt hvordan man putter inn sanger på en iPod. Etter lang lang tid lærte mamma seg endelig å rippe CD-er . Skal nevnes at disse CD-ene var varierende kvalitet og noen av de var ganske idiotiske. Å lære pappa å laste ned er noe av det dummeste jeg har gjort.. Står på altfor lenge og laster ned i 15-16 kb/s med sikkert 100 connections oppe, noe som fører til god delay for resten av oss. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som veit om 2004 var et godt år for Rioja? Jepp, nesten sikker på. Da går jeg for den og så sparer jeg beaujolais'en. Brb. Hente opptrekker. Hvordan var den? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å lære pappa å laste ned er noe av det dummeste jeg har gjort.. Står på altfor lenge og laster ned i 15-16 kb/s med sikkert 100 connections oppe, noe som fører til god delay for resten av oss.Hva med å bare ordne det slik at han får god hastighet uten å drepe linja? Det er jo win/win for både ham og deg. Med mindre dere har 256kbps linje, såklart.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg lagde en tråd for å skrive slike sære ting man har lært bort i OT-baren Nei nå må jeg nok hoppe i dusjen au. fffuuu Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gorby's med taco smak er deily! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er noe av det mest smakløse jeg har spist. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er noe av det mest smakløse jeg har spist. OFT: Digger avataren din Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Føkkings hallodamer på TVnorge, sier jo hva som skjer i hele programmet, jo! I går, på sesongstart presterte hun å starte ved å si 'Nå kommer CSI, episoden starter med at Warrick dør'. Og nå, igjen, den irriterende... Og nå gjorde du det samme. Irriterende. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg holder på å installere winows 7, men jeg må visstnok ha en driver. Noen som vet hvilken driver dette er, og hvor den finnes`? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er noe av det mest smakløse jeg har spist. Pass dæ. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Finnes det hallodamer på tvnorge nå? lol. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva med å bare ordne det slik at han får god hastighet uten å drepe linja? Det er jo win/win for både ham og deg. Med mindre dere har 256kbps linje, såklart.. "Bare" . Han kommer uansett til å gå tilbake til piratbukta fordi det er så godt, så enkelt. Uansett, noen fler enn meg som blir oppgitt over "Hjelp jeg er med på et japansk TV-show"? Det kan ikke bli morsomt, det kommer til å bli kjedelige nordmenn anstrenge seg for å prøve å være morsomme iforhold til kule japanere som faktisk er morsomme og energiske :!: . Idiotisk tittel på navnet er det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg