CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *bitchslap på meg* Du trenger ikke, jeg gjør jobben for deg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hi *ditt msn-nick* Click here for naked pictures of me in the shower! :p : PPP P P PP Du glemte å legge inn link Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *bitchslap på meg* Du trenger ikke, jeg gjør jobben for deg. Jeg skylder på at det var før jeg viste hva ram er, og heller satt med wow 24/7.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hi *ditt msn-nick* Click here for naked pictures of me in the shower! :p : PPP P P PP Du glemte å legge inn link www.Virus.click.here.you.retard.CZX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hi *ditt msn-nick* Click here for naked pictures of me in the shower! :p : PPP P P PP Fikk en sånn fra en i klassen en gang. Gadd ikke å trykke på den... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har aldri trykka på slike idiotiske linker, jeg er helt oppgitt over hjernedøde folk som er dumme nok til å skaffe virus på slike åpenbare måter.Jeg liker godt slike linker. Det er en fin måte å teste om man har sikret seg godt nok. Jeg har enda til gode å bli rammet nevneverdig av noe slikt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hi *ditt msn-nick* Click here for naked pictures of me in the shower! :p : PPP P P PP Fikk en sånn fra en i klassen en gang. Gadd ikke å trykke på den... Blokk og slett for min del. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hi *ditt msn-nick* Click here for naked pictures of me in the shower! :p : PPP P P PP Fikk en sånn fra en i klassen en gang. Gadd ikke å trykke på den... Blokk og slett for min del. Jeg får rundt 20 om dagen hvis jeg er på msn en stund.. udatakyndige drittunger sier jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Endret 28. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Premenstruelle fjortisser trykker på mye rart skal jeg si deg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Premenstruelle fjortisser trykker på mye rart skal jeg si deg Hva i alle dager - i går fikk jeg en slik "pictures? ha ha http://www.clickmeyoufuckingidiot.com/[email protected]" av en 14 år gammel jente. Sikkert premenstruell også. God du. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Samme med meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Samme med meg. Derfor du aldri er på hos min MSN lenger?... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Derfor du aldri er på hos min MSN lenger?... LULZ. Du kan spøøøøke du! Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Samme med meg. Eh.. dere vet det ikke er kontakten deres som sender linken? Det er viruset de selv har, som sender seg selv til deg. Det enkleste og beste å gjøre er vel strengt tatt å kontakte personen og be denne virussjekke maskinen sin? Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 JUST LISTEN TO THAT MOOG MAN! Oh, han går over i en frekk liten solo der, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Samme med meg. Eh.. dere vet det ikke er kontakten deres som sender linken? Det er viruset de selv har, som sender seg selv til deg. Det enkleste og beste å gjøre er vel strengt tatt å kontakte personen og be denne virussjekke maskinen sin? Men 40% av de som har viruset, vet omtrent ikke hva et virus er engang.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får såogsi ingen nåtildags - de fleste har vel lært seg trikset ved å ikke åpne veldig sårbare URLs, eller så er det faktisk mindre av dem. Uansett, jeg blokkerer slike idioter Samme med meg. Eh.. dere vet det ikke er kontakten deres som sender linken? Det er viruset de selv har, som sender seg selv til deg. Det enkleste og beste å gjøre er vel strengt tatt å kontakte personen og be denne virussjekke maskinen sin? De får det av noen andre, og de trykker på det. Viruset blir da sendt til andre MSN-kontakter. Er ikke personen selv som sender, nei. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eh.. dere vet det ikke er kontakten deres som sender linken?Det er viruset de selv har, som sender seg selv til deg. Det enkleste og beste å gjøre er vel strengt tatt å kontakte personen og be denne virussjekke maskinen sin? Det er jeg hundre prosent klar over, men jeg er så bitter av meg, at folk som sender meg sånne linker, har jo klikket på link fra en annen, ergo, personen er dum og fortjener å bli blokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg