Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nie kan gjerne strippe for meg Rawr *glemme hva han skulle si* Nie stripper ikke. Fast regel. x) Er cybersex lov her? Nei. Så ikke sladre til de røde og grønne om nesten-tøsinga. xD Nesten er nemlig det samme som ikke. =D Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Nie er Riskokeren. Men hva om JEG ikke vil at Nie skal strippe for meg? Nettopp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Er cybersex lov her? Nei. Så ikke sladre til de røde og grønne om små-tøsinga. xD Hva med de oransje da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nie stripper alltid. Fast regel. x) xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 da har jeg vært ute å kjørt litt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nie stripper alltid. Fast regel. x) xD Skal ikke ha noen sånn brautende sau foran skjermen ikke sant? :!: Ihvertfall ikke en som tar av seg ulla. Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Nie er Riskokeren. Men hva om JEG ikke vil at Nie skal strippe for meg? Nettopp. Selvsagt vil du ikke, det er derfor det er Anfall som skal strippe. Er cybersex lov her? Nei. Så ikke sladre til de røde og grønne om små-tøsinga. xD Hva med de oransje da? Finnes de i orange også? Og slutt med det der, Lena (Anfall)! Skal ikke ha noen sånn brautende sau foran skjermen ikke sant? :!:Ihvertfall ikke en som tar av seg ulla. Nydelig formulert, og jeg kunne svart skittent, men av hensyn til våkne smårips lar jeg være. xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt vil du ikke, det er derfor det er Anfall som skal strippe. Kun om hu har dyriske trekk som ikke minner om sauer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt vil du ikke, det er derfor det er Anfall som skal strippe. Kun om hu har dyriske trekk som ikke minner om sauer. Hm. Hun er ganske dyrisk av seg, egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Skal ikke ha noen sånn brautende sau foran skjermen ikke sant? :!:Ihvertfall ikke en som tar av seg ulla. Nydelig formulert, og jeg kunne svart skittent, men av hensyn til våkne smårips lar jeg være. xD Rips har også vært kart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Konklusjon: Nie vil og SKAL strippe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Oh my! Humrer (!) litt når jeg ser at Sauegjetteren skriver her :!: (gramatikkhorer) Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Konklusjon: Anfall vil og SKAL strippe. Fixed. Neste gang BØR du få det rett, altså. ^^ Oh my!Humrer (!) litt når jeg ser at Sauegjetteren skriver her :!: It's Jesus! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Haha, sitter på et LAN akkurat nå. Meg og en kompiss var ute i 2 timer i pøsende regn i t-skjorter og pysjamasbukse mens vi prøvde å få en jente ut. Utrolig hvor gøy det er å være ute i regnet å prøve å finne et sted å være. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neste gang BØR du få det rett, altså. ^^ Åh please! Dette kan kun løses ved gjørmebryting i bikini! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Finnes de i orange også? Ja, teknisk avdeling Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neste gang BØR du få det rett, altså. ^^ Åh please! Dette kan kun løses ved gjørmebryting i bikini! Bikini? Stoff er ukult, det vet du da. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Konklusjon: Nie vil og SKAL strippe. Fixed. Jeg bare ELSKER å strippe. Din gris, Unni. Oppfør deg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Finnes de i orange også? Ja, teknisk avdeling Jeg trodde de var utdødd, eller forkledd i rødt, jeg. x) Anfall: Peace? Jeg orker ikke mer, jeg er for trett! xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Stoff er ukult, det vet du da. ^^ Bullcrap. Stoff er Guds gave til menneskeheten. Wheelman, ha du kaffi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg