Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes. Du kommer til å like deg der. Koselig miljø. Real stemning.

Høres meget bra ut.

Masse folk som deler samme interesser som deg. Det jeg liker med LAN er at folk er ganske hyggelige, mer enn vanlig. Altså, man kan låne ting av hverandre og sånn. Av ukjente folk. Liker det.

I fjor så var det en fyr som hadde for kort TP-kabel til å nå nettet, så han lånte min pscyho lange kabel, så lånte jeg hans korte fordi jeg satt nærme uttaket. Tjente spenn. :cool:

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Masse folk som deler samme interesser som deg. Det jeg liker med LAN er at folk er ganske hyggelige, mer enn vanlig. Altså, man kan låne ting av hverandre og sånn. Av ukjente folk. Liker det.

I fjor så var det en fyr som hadde for kort TP-kabel til å nå nettet, så han lånte min pscyho lange kabel, så lånte jeg hans korte fordi jeg satt nærme uttaket. Tjente spenn. :cool:

Høres hyggelig ut.

Lenke til kommentar
Hm, bør man kjøpe LCD eller Plasma-TV til hovedsaklig PC og konsoll?

Prisen på plasma ligger gjerne under LCD'r i 40" klassen. Er det "dårligere" skarphet for å se PC på plasma enn LCD?

Kjøpte selv en Panasonic TH-42PX80EA for litt siden, altså 42" plasma TV. Har ikke koblet den opp mot PCen enda og frykter det kan bli innbrenning om den skal brukes til vanlig PC-arbeid. Til PS3-spilling er jeg kjempefornøyd med den. Fin og skarp, men en LCD er nok hakket skarpere. Er også mulig å se pixlene på TVen (er bare 1024x768), men da må man veldig nærme. Vanligvis sitter jeg mellom 1,5 og 2 meter unna, da er bildet fint.

Lenke til kommentar

Forresten, B-real, du får min fulle sympati for egghue-følelsen din (RPP). Prøvde å barbere hodet for 3 år sida, og grøsser når jeg ser bilder fra den tida. Nå lot du heldigvis litt være igjen på toppen, så det kunne vært langt verre. I tillegg er ikke ditt tilfelle like ekstremt som mitt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Naruto eier One Piece.

Dattebayo!

Baka! BAKA BAKA BAKA!

Stille så stille.. *sukk*

Hei, egget.

Kjeften på deg din fettoter ^__^

Forresten, B-real, du får min fulle sympati for egghue-følelsen din (RPP). Prøvde å barbere hodet for 3 år sida, og grøsser når jeg ser bilder fra den tida. Nå lot du heldigvis litt være igjen på toppen, så det kunne vært langt verre. I tillegg er ikke ditt tilfelle like ekstremt som mitt.

Jeg føler det ikke egentlig men mandammen plager meg med det :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...