Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Altså. Altså. Det ekke SÅ lett. oOOg, ja. Sånn sett er T-bane moro. Men, buss er bedre. Der kan man faktisk se ut vinduene, på folk. oO Sant nok, men den strekninga jeg tar er bare på motorvei uansett. Men skal jeg nesten vurdere å ta kvelden/natta da. Må gjøre historie imorra Så ta mer buss, sånn, til random steder. =D Og neeeei, du skakke sove. oO Du må holde meg med selskap, og jeg laget meg nettopp kaffe. xD Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Stop doin' that! oO Edit: Leif kom på veldig hardt besøk. ^^ Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Men nå har det seg slik at om du putter den molykilære statosgrafen sammen med de fungerende teslaene som fører til overspenning i strømnettet og du vil da få total annhilasjon. Dette vil da føre til at nervesignalene du trodde du ikke hadde som igjen baserer seg på religion og Baal egentlig ikke eksisterer. Og denne statosgrafen vil føre til at talèn blir overfylt og det blir oversvømmelse av gigantiske proposjoner i Indonesia. Så jeg håper du tenker deg om før du bruker den originale riskokeren en gang for alle! Så ta mer buss, sånn, til random steder. =DOg neeeei, du skakke sove. oO Du må holde meg med selskap, og jeg laget meg nettopp kaffe. xD Buss er farlig og mye trangere. Skal legge meg 0300. Deal. Du har så mange andre alternativer som du kan oppsøke. Blandt annet Datasmurf og Anfall Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Fy.. Trodde jeg skulle få anfall av å lese det der, alt for mye for en trøtt hjerne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Dæven.Da ble det pizza på meg også. Skulle mekke det rundt 17:30, men rundt 2:30 er ikke så ille det heller. Grattis Du hadde überkul stemme forresten Først: ^^ Og så... o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Men nå har det seg slik at om du putter den molykilære statosgrafen sammen med de fungerende teslaene som fører til overspenning i strømnettet og du vil da få total annhilasjon. Dette vil da føre til at nervesignalene du trodde du ikke hadde som igjen baserer seg på religion og Baal egentlig ikke eksisterer. Og denne statosgrafen vil føre til at talèn blir overfylt og det blir oversvømmelse av gigantiske proposjoner i Indonesia. Så jeg håper du tenker deg om før du bruker den originale riskokeren en gang for alle! Så ta mer buss, sånn, til random steder. =DOg neeeei, du skakke sove. oO Du må holde meg med selskap, og jeg laget meg nettopp kaffe. xD Buss er farlig og mye trangere. Skal legge meg 0400. Deal. Du har så mange andre alternativer som du kan oppsøke. Blandt annet Datasmurf og Anfall Dere bare sammarbeider om å forvirre meg. oO Slemminger. Anfall jager meg med biffkniv, og Smurfen stjeler blodet mitt. Du må holde deg våken! Og btw, fixed. ^^ Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Fy.. Trodde jeg skulle få anfall av å lese det der, alt for mye for en trøtt hjerne Anfall er min! Du får ikke henne bare av å lese det hun skriver! oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Stop doin' that! oO Edit: Leif kom på veldig hardt besøk. ^^ Jeg liker å forvirre deg. Nei. Eg ELSKA da! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Du klarer å forvirre deg selv fint på egenhånd. Vi gir deg kun redskapene, men det er opptil deg å bruke dem Tolkningen av våre bokstaver eier ingen fasit, kun budskapet Tolkningen er din unike måte å lese på. Du er unik! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Våken? Hva er det som er gøy med det da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Du klarer å forvirre deg selv fint på egenhånd. Vi gir deg kun redskapene, men det er opptil deg å bruke dem Tolkningen av våre bokstaver eier ingen fasit, kun budskapet Tolkningen er din unike måte å lese på. Du er unik! Okies, jeg er unik. Den delen fikk jeg med meg, det holder for meg. ^^ Våken?Hva er det som er gøy med det da? Den delen der du ikke sover. ^^, Jeg liker å forvirre deg. Nei. Eg ELSKA da! Fjøstøs. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Okies, jeg er unik. Den delen fikk jeg med meg, det holder for meg. ^^ Så du er i det humøret, da går jeg og legger meg når neste sang er ferdig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Okies, jeg er unik. Den delen fikk jeg med meg, det holder for meg. ^^ Så du er i det humøret, da går jeg og legger meg når neste sang er ferdig. Neeeeeei! Nooooes! I'll do anything! Bare bli med oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt. Men nå har det seg slik at om du putter den molykilære statosgrafen sammen med de fungerende teslaene som fører til overspenning i strømnettet og du vil da få total annhilasjon. Dette vil da føre til at nervesignalene du trodde du ikke hadde som igjen baserer seg på religion og Baal egentlig ikke eksisterer. Og denne statosgrafen vil føre til at talèn blir overfylt og det blir oversvømmelse av gigantiske proposjoner i Indonesia. Så jeg håper du tenker deg om før du bruker den originale riskokeren en gang for alle! Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Måte på hva jeg gidder. Skal bruke den på mandag. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Okies, jeg er unik. Den delen fikk jeg med meg, det holder for meg. ^^ Så du er i det humøret, da går jeg og legger meg når neste sang er ferdig. Neeeeeei! Nooooes! I'll do anything! Bare bli med oss. Nie vil strippe for deg! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Anfall vil strippe for deg! Fixed. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Måte på hva jeg gidder. Skal bruke den på mandag. ^^ Du MÅ! Nie vil strippe for deg! Fixed. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruer riskokeren! Måte på hva jeg gidder. Skal bruke den på mandag. ^^ Du MÅ! Anfall vil strippe for deg! Fixed. ^^ Vil ikke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nie kan gjerne strippe for meg Rawr *glemme hva han skulle si* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neei! Nie må tenke seg om før hun bruker riskokeren! Måte på hva jeg gidder. Skal bruke den på mandag. ^^ Du MÅ! Nie vil strippe for deg! Fixed. ^^ Vil ikke! DU SKAL! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Er cybersex lov her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg