Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skrollan, hver sin smak Jeg har nesten konstant lillefingern hvilende på ctrl, så da er det null pes å bare slenge inn en r. F5 må jeg løfte hånda for, pes Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm ... Kanskje det bare er meg som har vært uheldig, kan ikke huske noen utrolig gode hotellsenger. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva blei det til Snobjorn? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er alltid den første natten i en ny seng Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei de er jo så harde, og så har de ikke ordentlige dyner engang. I en hotellseng kan man gjøre andre ting enn å sove. Du må bare finne et skikkelig hotell. Dr. Holms. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hotellsenger er da ikke harde, de er fantastisk gode.Hilton og Embassy Suites har seriøst de diggeste sengene jeg noen gang har sovet i. Anbefaler deg ikke å dra på uspesifisert. Det gjorde jeg og havnet på byens dårligste hotell. Campingseng og lampen hang ned i en ledning. Lampe? Hvorfor kaller jeg det lampe? Det var bare en lyspære. Man kan ha flaks men man kan også ha uflaks som jeg hadde. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er alltid den første natten i en ny seng Må være det det er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen hotellsenger er jævlig gode. F.eks. av typen king. Åh, hallo så nice. Bare ligge og breie seg i senga hele dagen, bestille roomservice og svi alle penga sine... *drewl* Nesten mer elsk enn å poste her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 -Mens jeg spiste Du må ha et VIRKELIG godt sovehjerte Ja =( . Har fått en del klager på det. Narkolepsi? Virker litt artig. Forresten, sjekk dette enkle spillet. Ble helt avhengig! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dr. Holms. Så utrolig fint, hvor ligger det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) mMmm... Denne reinsdyrsteika var jævlig god. Selv uten rødvin. Hmm, jeg må til Sverige og kjøpe mer Jolt edit: Aces, Geilo ser det ut til. Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal Si dere at det en fin plass Geilo med snø på toppen.. *sikle* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Så utrolig fint, hvor ligger det? Geilo. Det er rett og slett fantastisk pent. Det gammeldagse biblioteket med skikkelig dype lenestoler, peis og kaffe- og tebuffet like ved sjarmerte meg i senk. http://www.action-photo.no/player/dehistor...er_drholms.html Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan ikke huske å ha vært på Geilo, men har slekt som feirer jul og påske der hvert år og de sender oss pene julekort og slikt og flotter seg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Anbefaler deg ikke å dra på uspesifisert. Det gjorde jeg og havnet på byens dårligste hotell. Campingseng og lampen hang ned i en ledning. Lampe? Hvorfor kaller jeg det lampe? Det var bare en lyspære. Man kan ha flaks men man kan også ha uflaks som jeg hadde. Hvem drar på uspesifisert da? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Forresten, sjekk dette enkle spillet. Ble helt avhengig! Grapes and Juice! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis du ser bort ifra inngangen så det egentlig mer ut som et litt finere gamlehjem/sykehjem? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hva blei det til Snobjorn? Eg skriv om forumet, og om at vi var på treff i Oslo Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dr.Holms. Frokostene der er geniaaale. Men jeg må og innrømme at gjestehuset/hotellet ved baroniet i Rosendal og er et hotell etter min smak. Ikke for luksuriøst, men fy så latterlig koselig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tviler på at jeg har narkolepsi. Men leste om Hypnagoge hallusinasjoner. Og det kan virke som om jeg har hatt det. Lenge siden dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg