Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som har klart å fått kvise på innsiden av øyelokket? For ei uke siden fikk jeg det på innsiden av nedre høyre øyelokk og når har jeg faen fått en på innsiden av høyre øylokk og :ph34r: Hoven og jævlig og nedsatt syn FTW.

Dyktig gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker vi bælma tabasco back on Rødsberg (Les: The Prophet). Det var tider.

Haha! Med Amund? :cool: (Han var faktisk hyggelig mot meg i dag, eneste var at han kalte meg og noen andre for kjøttpuddinghuer. Genial fyr :!:)

Haha, han liker å kalle folk for shit. Sånne typiske greier. Men neei, var nok ikke med Amund =( Jeg hadde med masse tabasco fra en restaurant jeg var på. Vi drakk av flaska. Anbefales ikke. :love:

Lenke til kommentar
Haha, han liker å kalle folk for shit. Sånne typiske greier. Men neei, var nok ikke med Amund =( Jeg hadde med masse tabasco fra en restaurant jeg var på. Vi drakk av flaska. Anbefales ikke. :love:

Seriøst genialt. BTW, jeg spurte Amund om han huska Tommy. Jada, det gjorde han. "Skikkelig fyr" sa han tilogmed ;) Jeg sa jeg skulle hilse han fra deg selv om du aldri sa det. Regner med at det er akseptert.

</msnsamtale>

Lenke til kommentar
Takk!

Bare søk på avføringsmiddel på fritekstsøket der så finner du andre varianter. Veiledende pris står alltid nederst i artiklene. Jeg tok bare første og beste varianten.

Ok, takk : )

nei, litt mer personlig enn det :p

Er det virkelig mulig? :p

ja... men vil ikke ta det her, send heller en pm om det er noen som har utroolig lyst å vite det :p

Lenke til kommentar
Seriøst genialt. BTW, jeg spurte Amund om han huska Tommy. Jada, det gjorde han. "Skikkelig fyr" sa han tilogmed ;) Jeg sa jeg skulle hilse han fra deg selv om du aldri sa det. Regner med at det er akseptert.

</msnsamtale>

Haha, så kult :) Seff!

ja... men vil ikke ta det her, send heller en pm om det er noen som har utroolig lyst å vite det :p

done.

Lenke til kommentar
Haha :p nei, har mine grunner til å bruke det.. er ikke pgr noe feil i magen, men noe litt mer personlig.
Skal du ha analsex med typa og vil være helt tømt først? :p

nei, litt mer personlig enn det :p

Avføringsmiddel som slankemiddel = Bad idea.

Bare så det er sagt.

Aaahh, så godt å få av tjafset!! Hadde egentlig veddemål om å ikke klippe oss før 1. mai, men det begynte å bli meget uaktuelt når jeg klippet meg sist i september.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...