Ballus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen andre enn meg som har klart å fått kvise på innsiden av øyelokket? For ei uke siden fikk jeg det på innsiden av nedre høyre øyelokk og når har jeg faen fått en på innsiden av høyre øylokk og Hoven og jævlig og nedsatt syn FTW. Dyktig gjort. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha nei, har mine grunner til å bruke det.. er ikke pgr noe feil i magen, men noe litt mer personlig.Skal du ha analsex med typa og vil være helt tømt først? nei, litt mer personlig enn det Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha nei, har mine grunner til å bruke det.. er ikke pgr noe feil i magen, men noe litt mer personlig.Skal du ha analsex med typa og vil være helt tømt først? HAHA! Tenkte det samme med en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Takk! Bare søk på avføringsmiddel på fritekstsøket der så finner du andre varianter. Veiledende pris står alltid nederst i artiklene. Jeg tok bare første og beste varianten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Husker vi bælma tabasco back on Rødsberg (Les: The Prophet). Det var tider. Haha! Med Amund? (Han var faktisk hyggelig mot meg i dag, eneste var at han kalte meg og noen andre for kjøttpuddinghuer. Genial fyr :! Haha, han liker å kalle folk for shit. Sånne typiske greier. Men neei, var nok ikke med Amund =( Jeg hadde med masse tabasco fra en restaurant jeg var på. Vi drakk av flaska. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 nei, litt mer personlig enn det Er det virkelig mulig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skremmende at noe kan være mer personlig enn det, ja. Ungdommen.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha, han liker å kalle folk for shit. Sånne typiske greier. Men neei, var nok ikke med Amund =( Jeg hadde med masse tabasco fra en restaurant jeg var på. Vi drakk av flaska. Anbefales ikke. Seriøst genialt. BTW, jeg spurte Amund om han huska Tommy. Jada, det gjorde han. "Skikkelig fyr" sa han tilogmed Jeg sa jeg skulle hilse han fra deg selv om du aldri sa det. Regner med at det er akseptert. </msnsamtale> Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Takk! Bare søk på avføringsmiddel på fritekstsøket der så finner du andre varianter. Veiledende pris står alltid nederst i artiklene. Jeg tok bare første og beste varianten. Ok, takk : ) nei, litt mer personlig enn det Er det virkelig mulig? ja... men vil ikke ta det her, send heller en pm om det er noen som har utroolig lyst å vite det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Seriøst genialt. BTW, jeg spurte Amund om han huska Tommy. Jada, det gjorde han. "Skikkelig fyr" sa han tilogmed Jeg sa jeg skulle hilse han fra deg selv om du aldri sa det. Regner med at det er akseptert.</msnsamtale> Haha, så kult Seff! ja... men vil ikke ta det her, send heller en pm om det er noen som har utroolig lyst å vite det done. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ja... men vil ikke ta det her, jeg sender heller en pm om det er noen som har utroolig lyst å vite det Do it! Do it! Om du virkelig har lyst/tør. Haha, så kult Seff! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 </msnsamtale> Apropos det, why u not online? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Apropos det, why u not online? Godt spørsmål. Har rett og slett glemt å logge meg på. Skal gjøre det når nudlene er ferdig (skal lage de nå) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prophet mister geek-heten sin. Gikk fra 90% ned til 82% nå. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prophet mister geek-heten sin. Gikk fra 90% ned til 82% nå. ...faktisk, 82% er godt nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sørn jeg må vente til fredag med å se han der fyrn få bank Jeg som hadde venta hele uka !!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sørn jeg må vente til fredag med å se han der fyrn få bank Jeg som hadde venta hele uka !!!! Hvem og hvorfor? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ur msn NAO! Wut? min? Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Haha nei, har mine grunner til å bruke det.. er ikke pgr noe feil i magen, men noe litt mer personlig.Skal du ha analsex med typa og vil være helt tømt først? nei, litt mer personlig enn det Avføringsmiddel som slankemiddel = Bad idea. Bare så det er sagt. Aaahh, så godt å få av tjafset!! Hadde egentlig veddemål om å ikke klippe oss før 1. mai, men det begynte å bli meget uaktuelt når jeg klippet meg sist i september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg