Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Greier meg fint, har nok sövn, er bare snudd paa hodet. Kompisen din holdt seg nok sikkert vaaken konstant for aa spille eller noe regner jeg med? :p

Nope. Han la seg for å sove da han kom hjem fra skolen, sov til klokken 3-4 på natta og sto opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope. Han la seg for å sove da han kom hjem fra skolen, sov til klokken 3-4 på natta og sto opp.
Og han er zombie? Vaakner midnatt jeg. Om skolen deres ikke er ferdig utrolig seint faar han jo nesten 4 timer mer sövn enn meg jo.

Damn, der sovna foten min.... Klarer ikke röre den engang. Saann faar man for aa sitte med beina i kryss.. :(

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Zombie var vel satt litt på spissen, men etter skoletid når vi skulle treffes eller jeg vekket han tidligere på dagen i helg, så var han jævlig trøtt i alle fall. Var nok lys våken tidlig på natta og på skolen, men da snakka jeg ikke så mye med han :p

...

Faen dårlig i magen i dag... Men men. Jobben kaller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Merkelig hvordan enkelte tolker enhver anledning til å lage en krig når noen påpeker det at allmenheten synes Windows er mer brukervennlig enn linux for en førstegangsbruker... :roll:

Lenke til kommentar

Takk for alle hilsningene i går. :)

I dag blir det hamburger til lunsj, jeg har nemlig bursdag i dag, så da skal man kose seg litt ekstra. :D

Jeg regner med at du skal drikke noe god øl også i løpet av dagen? :)

Jeg fikk servert god middag med tilhørende pils av en hyggelig dame i går, så kvelden ble komplett. :D

Lenke til kommentar
"Når du får diaré, har du et valg. Du kan la det ødelegge dagen din, eller du kan ta Imodium Comp."

Hahah, epic reklame.

Den som nesten er bedre: "Har du eksem? Bruk Dexem."

Hvordan er reglene på å skrive adresser på fysiske brev? Begynner å bli en gooood stund siden sist jeg gjorde det, skal det stå på midten foran ca? Eller bak? Returadresse? Huuuuh?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...