Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det bedre å bruke et enkelt program til å søke igjennom over 60 av de mest populære offentlige sidene på en gang, for deretter å velge hva du vil ha fra et smakfult og fullstendig sortertbart GUI.

name plx? kan godt trenge noe som søker på mer enn tbp..

Det heter Convivea Bit Che. Perfekt når du leter etter Linux distroer og fri programvare.

Sakset fra itpro:

Bit Che er et lite program som lynraskt søker etter filer på de aller fleste kjente bittorrent-sidene, slik som ThePirateBay, Mininova, Isohunt, BTjunkie og mange flere.

Du slipper å søke etter filen du vil ha på hver enkelt bit torrent side. Bit Che søker igjennom nesten alle på et øyeblikk og resultatet er forbløffende. Meget enkelt og bruke, bare skriv inn det du søker etter. Klikk på search eller trykk enter. Høyreklikk på filen du vil se nærmere på og velg om du vil laste ned filen, se detaljer eller åpne kildesiden.

main2.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Våken tidlig her :p

Sto nettopp opp. Uten vekkerklokke eller noe. Følte meg våken og opplagt, så da var det like så greit å bare stå opp. Så god morgen folkens. Der var jeg dagens første til å si det her. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hehe.. Våken tidlig her :p

Der var jeg dagens første til å si det her. =)

Rota til sövnrytmen min sist helg. Naa er jeg vaaken fra 24.00 til 16.00 og sover fra 16.00 til 23.59 :p. Tör ikke endre det siden jeg ikke vil ta sjansen paa aa komme for sent til skolen :p

Faar vel ta en helg en gang for aa snu rytmen normalt igjen..

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe. En kompis av meg i Ålesund hadde samme døgnrytmen som deg. Han gikk rundt som en zombie stort sett.

Men men.. Da skal en dra på jobb. Bilen på verksted, så i dag får jeg gå. Jippi. :p

Sees om en times tid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kjenner at det ble litt sent i går, men jeg fikk lagd en meget bra naturfagrapport, og enkelte folk holdt meg våken på msn.

Jeg faktisk ganske våken nå, men det er nok heller ikke så rart.

Jeg la meg tross alt litt over 20.00 i går..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...