Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvem postet i: Den nye ForumkaféenPoster Innlegg

L4r5 9991

Lars, jeg hadde satt STOR pris på om du kunne hatt med mitt navn ("The Prophet") på din post nummer 10.000 :)

Omg. dette blei litt morsomt. 10K innlegg på postcount og 10k innlegg her i løpet av samme døgnet. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fortell?

DX satt alle varene (eller de som ba om det) som verdi under 200 NOK så nordmennene som kjøpte fra DX slapp å betale tollavgifter. Dette fant Tollen ut ved at utrolig mange DX pakker kom inn med samme verdi (45 HKD = 39 NOK). Og alle ble markert som "Gift", og dette fant Tollen ut av tull og tøys så de sendte alle pakker fra DX rett tilbake til dem. Flere hundre, om ikke tusenvis av pakker er det snakk om.

Åh. Til deg og :love:

Lenke til kommentar
Hehe...vel...folk med ADSL så må vel ratio være noe drit uten like. Fiber er tingen. Savner lyse/vkbb-fiberen min jeg.
Offentlige trackere for life. Lenge leve digitalt anarki, set and forget og total neglisjering av alt som heter ratio.

Pæææhææ...lenge leve crappy speed og releases sier nå jeg.

Det vitner om fordommer og ignorans. Jeg makser også linjen, og i de aller fleste tilfeller er ikke forskjellene på public/private releases merkbar. Det meste av private releases lekker ut på offentlige trackere uansett, det samme gjør scene releases, og i de tilfellene det ikke skjer finner man som oftest tilsvarende på den offentlige sfære uansett.

Problemet med private trackere er, i tillegg til hele ratiohysteriet, at de har begrenset utvalg og ofte er knyttet opp til en enkelt mediatype. Når man må balansere ratio og stresse med medlemskap på mange private sider samtidig blir det hele bare en stor jobb.

Da er det bedre å bruke et enkelt program til å søke igjennom over 60 av de mest populære offentlige sidene på en gang, for deretter å velge hva du vil ha fra et smakfult og fullstendig sortertbart GUI. Det er litt som å handle smågodt istedenfor å kjøpe fem poser med ulike familieblandinger.

Det er bare purister, fibergutta og de som leter etter en og annen mer sjelden fil som koser seg på private sites.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...