Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe...vel...folk med ADSL så må vel ratio være noe drit uten like. Fiber er tingen. Savner lyse/vkbb-fiberen min jeg.

Your RATIO: 8.401

Uploaded: 2.20 TB (2423319077081 B)

Downloaded: 268.65 GB (288456477276 B)

Det er ikke akkurat noen fare enda da. :p

Bare liker å ha den høy.

Lenke til kommentar
Hehe...vel...folk med ADSL så må vel ratio være noe drit uten like. Fiber er tingen. Savner lyse/vkbb-fiberen min jeg.
Offentlige trackere for life. Lenge leve digitalt anarki, set and forget og total neglisjering av alt som heter ratio.

Den dagen jeg fant en privat tracker hvor alle seasonpacks var free-leach var dagen jeg aldri så tilbake. Jeg makser linjen uansett hva det er, og får alt i 720. Veldig tasty.

Lenke til kommentar
Offentlige trackere for life. Lenge leve digitalt anarki, set and forget og total neglisjering av alt som heter ratio.

Pæææhææ...lenge leve crappy speed og releases sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Veldig ålreit at du regulerer litt EGENTLIG, slik at vi ikke for en endeløs strøm av noe tuberkuløstslam av noen innlegg her i gården. :tease:

Jeg lo.

Vi har vel kansje noe lunde samme humor?

Prøv denne, den synes jeg er halerious!

Se filmen hos Youtube

HEIA EIA! :new_woot:

HAHAH :!:

Så, hva gjør egentlig folket, onsdag klokka halv 1?

Har webcamchat med pappa. Seriøst.

---

Hvem postet i: Den nye ForumkaféenPoster Innlegg

L4r5 9991

Lars, jeg hadde satt STOR pris på om du kunne hatt med mitt navn ("The Prophet") på din post nummer 10.000 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...