Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Jeg tror at du tror at jeg tror at du tror at jeg tror at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg ikke tror at du vet at jeg vet. :p
Klokka er halv tre! Slutt å forvirre meg!

Oo Faen som tiden går. Og jeg liker å forvirre deg. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså. Du er feilinformert. oO

Sauer er kjent for å være hårete, ikke tornete.

Legge seg = Legge seg ned og sovne

Og du lar deg fasinere av merkelige ting. x)

Ikke skyld på meg. Jeg er bare uskylden selv :innocent:

Du må ta et realt oppgjør med paven.

Jeg lar meg ikke fascinere av noenting! Og jeg kan ihvertfall ikke sitte og fundere på de idiotiske ting, for eksempel hvordan T-banen er bygd og alt det pisset der.

Holden and Thompson - Nothing (93 Returning Mix) :love: :love: :love:

Du er lettforvirra. Delvis en enkel sjel (if there is such a thing).

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ikke skyld på meg. Jeg er bare uskylden selv :innocent:

Du må ta et realt oppgjør med paven.

Jeg lar meg ikke fascinere av noenting! Og jeg kan ihvertfall ikke sitte og fundere på de idiotiske ting, for eksempel hvordan T-banen er bygd og alt det pisset der.

Holden and Thompson - Nothing (93 Returning Mix) :love: :love: :love:

Du er lettforvirra. Delvis en enkel sjel (if there is such a thing).

Altså. Du er ca like uskyldig som en skitten tøs. Ikke spesielt uskyldig, altså.

Og jeg og paven har kranglet nok, tror jeg. Han burde barbere leggene! SÅ mye hår er ikke sunt for noen!

T-banen er jo bare skummel. Ekkel, overbefolka og skummel. ^^

Jeg er lettforvirra. Ikke en enkel sjel. Da hadde jeg ikke vært så lettforvirra. For masse tanker, for lite konsentrasjon = lettforvirra. x)

Du er en forvirra tøs :p *poke i nakken*

Fjøstøs!

Lenke til kommentar
Altså. Du er ca like uskyldig som en skitten tøs. Ikke spesielt uskyldig, altså.

Og jeg og paven har kranglet nok, tror jeg. Han burde barbere leggene! SÅ mye hår er ikke sunt for noen!

T-banen er jo bare skummel. Ekkel, overbefolka og skummel. ^^

Jeg er lettforvirra. Ikke en enkel sjel. Da hadde jeg ikke vært så lettforvirra. For masse tanker, for lite konsentrasjon = lettforvirra. x)

ShowPicture.aspx?objectid=6236&imagesize=1&objectTypeId=1.jpg

Veldig avansert.... Av/på :yes:

Haram! Haram! Haram!

T-banen er jo bare behagelig :) . Mange interesante, i alle kategorier, av folk.

It's the highway to hell for you!

Lenke til kommentar

ShowPicture.aspx?objectid=6236&imagesize=1&objectTypeId=1.jpg

Veldig avansert.... Av/på :yes:

Haram! Haram! Haram!

T-banen er jo bare behagelig :) . Mange interesante, i alle kategorier, av folk.

It's the highway to hell for you!

Altså. Altså. Det ekke SÅ lett. oO

Og, ja. Sånn sett er T-bane moro. Men, buss er bedre. Der kan man faktisk se ut vinduene, på folk. oO

Nei, stryk det siste.

Det er det viktigste, jo. oO

En Apevampyr (også kjent som APvampyr eller simia nosferatus) en spesiell art av flyvende ape som suger menneskeblod og bare spiser vanlige bananer på onsdager (ellers går det stort sett bare i blodbananer). De er aktive i LO og er kjent for å ha jobbet for vestens onde heks Celine Dion.

Det måtte bare med. Genialt. ^^

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Altså. Altså. Det ekke SÅ lett. oO

Og, ja. Sånn sett er T-bane moro. Men, buss er bedre. Der kan man faktisk se ut vinduene, på folk. oO

Sant nok, men den strekninga jeg tar er bare på motorvei uansett.

Men skal jeg nesten vurdere å ta kvelden/natta da. Må gjøre historie imorra :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei, stryk det siste.

Det er det viktigste, jo. oO

Nei, det viktigste er at du skjønner at du ikke skjønner at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at du er en tøs som ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet det. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...