Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Det som er gøy er å klare å miste samme bussen 3 ganger på rad på samme dag... You fail!! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Det som er gøy er å klare å miste samme bussen 3 ganger på rad på samme dag... You fail!! Tror ikke det Har også skjedd med meg. Skulle fra Sortland Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan klarer du å bomme på bussavgangene på Sortland? Lol. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 ØØØøhh...oki? o.O Mohaha...blir bare færre og færre som heter det, wicked, jeg blir mer spesiell nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Gisle Gris ^^, Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ah...da var jeg endelig ferdig med dagens "lekser". Det tok sin tid. Kun noen få sider med tekst som skulle analyseres, men språket var så inni granskauen vanskelig... Jaja. Får vel spille litt nå. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan klarer du å bomme på bussavgangene på Sortland? Lol. Var innom videregående så fulgte ikke med tiden når jeg var ferdig der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Gisle Gris ^^, Ero? PFff... Var innom videregående så fulgte ikke med tiden når jeg var ferdig der Dø..oki Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Og bussjåføren ville ikke slippe meg inn fordi jeg kom litt for sent Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Og bussjåføren ville ikke slippe meg inn fordi jeg kom litt for sent Tror heller det var fordi du har så langt nick. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Wow, den var jo veeeldig subtil. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Og bussjåføren ville ikke slippe meg inn fordi jeg kom litt for sent Tror heller det var fordi du har så langt nick. Kanskje men jeg vet ikke vanligvis blir jeg kalt rambo. Det kan være grunnen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Woo! Vi spiller Deluxe SkiJump, Bang! og Deaht Rally Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Vi er kjempemange! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Woo!Vi spiller Deluxe SkiJump, Bang! og Deaht Rally Hva med å spille litt Flappy? :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Flabby kan brenne i helvette Dritspill :X Jeg blir plaget av en gal sang!! HJELP!!! =(((((((((( Endret 27. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) One sunny day in January, 2009 an old man approached the White House from Across Pennsylvania Avenue, where he'd been sitting on a park bench. He spoke to the U.S. Marine standing guard and said, "I would like to go in and meet with President Bush." The Marine looked at the man and said, "Sir, Mr. Bush is no longer president and no longer resides here." The old man said, "Okay", and walked away. The following day, the same man approached the White House and said to the same Marine, "I would like to go in and meet with President Bush." The Marine again told the man, "Sir, as I said yesterday, Mr. Bush is no longer president and no longer resides here." The man thanked him and, again, just walked away. The third day, the same man approached the White House and spoke to the very same U.S. Marine, saying "I would like to go in and meet with President Bush." The Marine, understandably agitated at this point, looked at the man and said, "Sir, this is the third day in a row you have been here asking to speak to Mr. Bush. I've told you already that Mr. Bush is no longer the president and no longer resides here. Don't you understand?" The old man looked at the Marine and said, "Oh, I understand. I just love hearing it." The Marine snapped to attention, saluted, and said, "See you tomorrow, Sir." Mer morro: rofl Endret 27. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hahah. gooodie vits. edit: Og han fyren var sick. Endret 27. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Er alle sammen styrer med siden det er så stille her i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg