Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor..jeg har en 35kvm leilighet og en eneste varmeovn som står på nå og da. PC'n slår jeg av hver natt.

Mulig fordi det er første gang jeg leser av strømavleseren, og det er et stort sprik mellom det de har estimert før og det jeg leste av nå, ellernoe...sinnssykt er det hvertfall.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvorfor..jeg har en 35kvm leilighet og en eneste varmeovn som står på nå og da. PC'n slår jeg av hver natt.

Mulig fordi det er første gang jeg leser av strømavleseren, og det er et stort sprik mellom det de har estimert før og det jeg leste av nå, ellernoe...sinnssykt er det hvertfall.

Er det for et kvartal?

Jeg betaler vel ca 1500 pr kvartal, og jeg varmer opp 72kvm, har div lys og varmekabler samt pc og AV-utstyr på hele døgnet..

I think ure beein scrued

Lenke til kommentar

Nei det er årsavregning. Snakka med kundeservice nå, han sa jeg ikke har levert måleravlesninger for hele 2008 (som nok stemmer), men har lest av før siste regninga kom, og målerstanden var nesten det samme som de har "stipulert maskinellt", så han skjønte ikke helt hvorfor den var så høy han heller. Sa han jobba mest med bredbånd og levering, ikke med faktura så han skjønte ikke alle tallene..måtte ringe tilbake imorgen og snakke med noen som kunne mere, han trodde de kanskje hadde regnet feil på min regning..kjempe profft :p

Tidligere regn. har vært under 1000 kr for 3 mnd så jeg ble litt paff nå..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

laaaal! Hadde 1500 jeg på 4 måneder. 1 ovn om natta / formiddagen og 2 om ettermiddagen. 2 pc-er 1 fryser og ett kjøleskap som står på hele tia. 50 KV leilighet :p

Lenke til kommentar

Men som jeg sa, det er årsavregning jeg har fått nå. Og der har de samla opp alt jeg har brukt i praksis ift det de har "stipulert maskinellt" fordi jeg ikke har levert avlesningene. Og det har vært noen hundrelapper hver mnd. Så ble det 4500 + mva på et par tusen. Men skal finne ut mere imorra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...