chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Alltid trodd det er en sånn "åh herregud, jeg er oppgitt over det som ble sagt"-smiley. I kategori med . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Helvete! Jeg er hjemme igjen Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 mm, jeg forstår bare ikke hva anførselstegnet skal ligne på.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Helvete! Jeg er hjemme igjen God morgen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 mm, jeg forstår bare ikke hva anførselstegnet skal ligne på.. -.- =Jeg synest det ser ut som en trøtt Bjørn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 God morgen. Jammen jeg skulle ned på den andre jobben etter jobb jo... skulle jo for faen ikke hit! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 -.- : smileyen man bruker når ingen andre passer, når de andre er brukt for mye, eller man kjeder seg. Jeg pleier i alle fall ikke tenke over hva det betyr og ikke betyr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 mm, jeg forstår bare ikke hva anførselstegnet skal ligne på.. Trodde du bare hadde glemt å sette et foran jeg . " -.- " altså, for å vise at det var kun smileyen du mente. -.- : smileyen man bruker når ingen andre passer, når de andre er brukt for mye, eller man kjeder seg. Jeg pleier i alle fall ikke tenke over hva det betyr og ikke betyr. "Jeg ble spurt om legg istad -.-" "Nå skal folk bruke andre flagg på 17. Mai -.-" "Jeg fikk 5-er på prøven -.- " (sliter med å se om det er positivt eller negativt) Jeg ser på den smilyen som noe negativt . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå skal jeg se på Lost. Win? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå skal jeg se på Lost. Win? Nah. House er bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jammen jeg skulle ned på den andre jobben etter jobb jo... skulle jo for faen ikke hit!Ikke slit deg helt ut da. Hjelper lite med masse penger om du plutselig møter veggen. Men det veit du vel. Nah. House er bedre.Amen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han Gragg(?) skriver alltid med anførselstegn, altså -.-" .. House er win, ja! Jeg er midt i sesong 2 om dagen. Han er så fantastisk kynisk og egosentrisk, det er deilig å se på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 House er en fantastisk serie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 SkolePCen til Venom burde klare og dra WoW, om jeg ikke jeg husker helt feil på spesifikasjonene..Men så var det spørsmålet om hun lar deg låne den da.. Fikk ikke noe nei sist da jeg putta inn harddisk ifra gamle ødelagte laptopen min (faens forpulte drit at jeg klarte å ødelegge den) så det skal nok ikke være noe stress.Men så er det hvor vidt jeg orker å sitte på en skolepc som krever tillatelse for å legge inn random tings som VLC og andre elementære ting som en trenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Men så er det hvor vidt jeg orker å sitte på en skolepc som krever tillatelse for å legge inn random tings som VLC og andre elementære ting som en trenger Er da ikke vanskelig og fikse adminrettigheter? Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan i helvete fungerer podcasts? Mediamonkey. Skjønner søren ikke hvordan jeg får "abonnert" på noenting . Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han Gragg(?) skriver alltid med anførselstegn, altså -.-" .. House er win, ja! Jeg er midt i sesong 2 om dagen. Han er så fantastisk kynisk og egosentrisk, det er deilig å se på! -.-" xD Kjede seg på jobben = Sove og kødde med slike lappe ting De man klistrer på f.eks pcen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hun har adminrettigheter på den maskinen, det fikset jeg i går.. Min e-penis våknet til live just nettopp Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke slit deg helt ut da. Hjelper lite med masse penger om du plutselig møter veggen. Men det veit du vel. Skulle faktisk ikke jobbe da... skulle bare ordne så lønnen blir rett og slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg