WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror jeg tar en napoleonskake. *lete bak disken* *finne fram til* Hva er prisen på noe sånnt? 10 for et stykke, 80 for kake? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Veit du har lyst på, Kexxy Skal du ha noe Nie? Litt av alt? ^^ Rasch, den er herlig Jeg har sett den 20-30 ganger Sånn ellers har jeg STORE planer om å nærme meg halsen til Nie, over and over and over again Lykke til, Nie. xD Takk, tror jeg trenger det. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Altså. Jeg syns du sa du ikke sov? O_O Nå skrev jeg faktisk venta og ikke sove da. Purple Mood - One night in Tokyo (DJ Shah's Savanna mix) Vet ikke hva som er verst, en overkåt smurf eller en tornete sau Mushi svarte meg ikke på MSN Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er prisen på noe sånnt? 10 for et stykke, 80 for kake? Kan vi ikke bare si 10kr for hele kaka da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Litt av alt? ^^ En god blanding av vodkashot, og napoleonskake alà mrbjoern spesial? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor komme med et slikt tilbud når jeg pusser tenna? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Takk, tror jeg trenger det. x) Det tror jeg og Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nå skrev jeg faktisk venta og ikke sove da. Purple Mood - One night in Tokyo (DJ Shah's Savanna mix) Vet ikke hva som er verst, en overkåt smurf eller en tornete sau Mushi svarte meg ikke på MSN Legge seg = Sove. Overkåt smurf, tornete sauer finnes ikke. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er prisen på noe sånnt? 10 for et stykke, 80 for kake? Kan vi ikke bare si 10kr for hele kaka da? Da blir jeg jo feit ffs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Det tror jeg og Jeg tror jeg vet at jeg trenger det. =D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor komme med et slikt tilbud når jeg pusser tenna? Kan få du å *rote fram tannbørster på lageret*, 20 kr for kake og vodka, og ikke minst en ny tannbørste Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Legge seg = Sove. Overkåt smurf, tornete sauer finnes ikke. ^^ Du er tornete, den informasjonen jeg sitter med. Ingen roser uten torner, og blader, men det er en annen sak. Legge seg = legge seg ned. Så på deg. Sitter og ser på hvvordan en bowlingmaskin fungerer :!: . Fascinerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Det tror jeg og Jeg tror jeg vet at jeg trenger det. =D Jeg tror at du tror at jeg tror at du tror at jeg tror at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg ikke tror at du vet at jeg vet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 *legge store planer om å dra til Bergen i løpet av året* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da blir jeg jo feit ffs Care? Napoleonskake er digg Meeen, jeg tror jeg køyer nå. Må "tidlig" opp i morgen, liksom oO så, natta forumtøser ^^ Er glad i dere Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor komme med et slikt tilbud når jeg pusser tenna? Kan få du å *rote fram tannbørster på lageret*, 20 kr for kake og vodka, og ikke minst en ny tannbørste ååå, så flott! meen... har dere flere mrbjoern på lager? eventuell pris? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Du er tornete, den informasjonen jeg sitter med. Ingen roser uten torner, og blader, men det er en annen sak.Legge seg = legge seg ned. Så på deg. Sitter og ser på hvvordan en bowlingmaskin fungerer :!: . Fascinerende. Altså. Du er feilinformert. oO Sauer er kjent for å være hårete, ikke tornete. Legge seg = Legge seg ned og sovne Og du lar deg fasinere av merkelige ting. x) Jeg tror at du tror at jeg tror at du tror at jeg tror at jeg vet at du ikke vet at jeg vet at du ikke vet at jeg ikke tror at du vet at jeg vet. Klokka er halv tre! Slutt å forvirre meg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Natta bjørn *spandere kakestykke på* ååå, så flott! meen... har dere flere mrbjoern på lager? eventuell pris? Tenker du på kake nå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da blir jeg jo feit ffs Care? Napoleonskake er digg Meeen, jeg tror jeg køyer nå. Må "tidlig" opp i morgen, liksom oO så, natta forumtøser ^^ Er glad i dere Natta småripset til Eplefe! (Se, jeg er flink. ^^) Sov godt og drøm vått. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jaja, legger meg jeg også så ^^ Wheelman: tenkte mere på prisen på mrbjoern ^^ Endret 19. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg