chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg husker jeg laga Sims-Big Brother et par år tilbake. Alle gikk inn i huset, så fjerna jeg døra. Blir nesten litt sånn Fritzl-opplegg. Bare at disse blir ikke gravide . Og barnevernet vet hvor alle er til enhver tid . Lenke til kommentar
floww Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kan A bli erstatningsansvarlig i disse tilfellene? a) A skyter B, men før skuddet treffer, blir B kjørt ned av en bil. b) A skyter B. Skuddet dreper B sekundet før han blir påkjørt av en bil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kan A bli erstatningsansvarlig i disse tilfellene?a) A skyter B, men før skuddet treffer, blir B kjørt ned av en bil. b) A skyter B. Skuddet dreper B sekundet før han blir påkjørt av en bil. Spørs hvor du bor i verden. I usa,sure...i norge? not so sure.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kan A bli erstatningsansvarlig i disse tilfellene?a) A skyter B, men før skuddet treffer, blir B kjørt ned av en bil. b) A skyter B. Skuddet dreper B sekundet før han blir påkjørt av en bil. Erstatningsansvarlig er feil ord å bruke i norge. Spørsmålet blir mer om man kan domfelles for handlingen. a) Ja. Om han dør av påkjørselen, kan du dømmes for likskjending. Om han ikke dør av påkjørselen, kan du dømmes for drapsforsøk/drap. b) Ja. Det er du som dreper ham, ikke bilen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Gått rettslære toth? Endret 27. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Om du dreper en fyr i Norge vil bare rettsvesenet synes synd på deg fordi du ikke er riktig på plass. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kløende skjegg er irriterende. Woho, jeg er i bra humør i dag =D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kan A bli erstatningsansvarlig i disse tilfellene?a) A skyter B, men før skuddet treffer, blir B kjørt ned av en bil. b) A skyter B. Skuddet dreper B sekundet før han blir påkjørt av en bil. Hvem har du skutt? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Itchy beeeard! Hadde det en gang jeg og. Dette er grunnet til at jeg fjerna det Endret 27. januar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Gått rettslære toth? Nøu.. do alot of this, though -> Endret 27. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da er dere ikke mann nok for å ha skjegg Prøv å smør det med litt fuktighetskrem, funker fett. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg hadde en ganske voksen geitebukk i 3 år. Var et helvete i 30 plussgrader. EDIT: Damn, jeg kvakk når jeg så denne emnetittelen. Bet meg ikke merke i kategori. Endret 27. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 "Is the bitch pregnant?" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Den kan faktisk nesten måle seg med denne klassikeren. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Argh! http://www.kongregate.com/games/TheGameHomepage/scriball Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Må få ut tankene mine før lesedagen begynner. Litt blandede temaer: 1. Dere som klager over kløende skjegg kan umulig ha prøvd å spare til bart. DET er pain! 2. Jeg har alltid hatet The Sims, men kom nettopp på at jeg kommer til å takke EA i fremtiden. Ved at en haug med fjortissjenter kjøper spillet rekrutteres jenter til dataverdenen. Når The Sims kjeder dem, kommer spillinteressen til å føre dem videre til 'ekte' spill. Gamerchicks . Den kan faktisk nesten måle seg med denne klassikeren. 3. Epic. Endret 27. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gamerchicks er noe av det jeg tenner minst på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I dag blir det hamburger til lunsj, jeg har nemlig bursdag i dag, så da skal man kose seg litt ekstra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Gratulerer. Endret 27. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg