Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen. Jeg erklærer meg herved som kaféens IRL-guru.

Jeg er nemlig litt annerledes, jeg har et fysisk liv utenom den virtuelle verden(sprøtt, men sant).

Så herved kan dere datadyr spørre om alt dere måtte lure på angående denne sagnomsuste virkeligheten. Det være seg hvordan man handler i en fysisk butikk, hva pengesedler brukes til, eller hvordan man faktisk utfører reaksjonen "lol" på ordentlig.

Shoot!

Du hevder altså at du er bedre enn oss andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nemlig litt annerledes, jeg har et fysisk liv utenom den virtuelle verden(sprøtt, men sant).

Så herved kan dere datadyr spørre om alt dere måtte lure på angående denne sagnomsuste virkeligheten. Det være seg hvordan man handler i en fysisk butikk, hva pengesedler brukes til, eller hvordan man faktisk utfører reaksjonen "lol" på ordentlig.

Shoot!

Du hevder altså at du er bedre enn oss andre?

Det beror kun på øyet som ser. IRL som her, så har folk forskjellig oppfatning av hva som er nødvendig og riktig. Jeg personlig har valgt en kombinasjon med overvekt på IRL.

Ikke dermed sagt at dette passer for samer.

Lenke til kommentar

Shoot!

Kan jeg få sove nå? :(

Edit:

Deffiner IRL :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Shoot!

Ok, jeg har et spørsmål:

Hva er dette "IRL" greiene du prater om?

Trodde det kun var AFK som eksisterte jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok, jeg har et spørsmål:

Ja!

Det skal også ha veldig pen grafikk!

Lurer på hvor mye det koster :hmm:

Jeg har testet AFK, og det hadde en imponerende god grafikk. Er IRL bedre?

Hvor mye koster IRL, og hva må jeg ha av maskinvare for og kunne kjøre det uten problemer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har testet AFK, og det hadde en imponerende god grafikk. Er IRL bedre?

Hvor mye koster IRL, og hva må jeg ha av maskinvare for og kunne kjøre det uten problemer?

Det har veldig bra grafikk, ja! Synd ctrl-z funker så dårlig...

Så nyeste versjon av IRL mangler ctrl+z funksjon?

Ja da holder jeg meg unna, si ifra når de som programmerer IRL har fått dette til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lasta ned en Freeware sak til IRL som tydligvis skulle gi meg ctrl+z funksjon men alt den gjorde var å gi meg influensa :thumbdown:

Har du ikke lært fra PC-verdenen at en ikke skal laste ned ting som er litt for godt til og være sant?

En kan jo få virus..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
IRL? Selv er jeg kun AFK. Gjerne for å få rested, eller for å dra til Vendor.

BRB

Jeg skjønner heller ikke noe av dette "IRL" tøyset de snakker om, kan noen vennligst forklare nøyaktig hva "IRL" går ut på?

Lenke til kommentar

Shoot!

Kan jeg få sove nå? :(

Edit:

Deffiner IRL :p

Fysisk sove eller afk? Uansett; Ja, det kan du! *shazam*

Shoot!

Ok, jeg har et spørsmål:

Du må tenke reverse engineering. Ca samme som når du skal programmere noe, og vet hvordan det vil se ut. Tenk hva livet ditt består av. Internett. Tenk hva internett består av. osv osv. Bare på denne måten kan man komme til en full forståelse av IRL.

Skal dog gi deg en hemmelighet; "R" kan likegjerne stå for "random" som for "real".

Lasta ned en Freeware sak til IRL som tydligvis skulle gi meg ctrl+z funksjon men alt den gjorde var å gi meg influensa :thumbdown:

Remington og Colt, to gamle firmaer, har lenge jobbet med å prøve å utvikle en ctrl+z funksjon. De har dog ikke lykkes foreløpig.

Det man dog har i IRL, er Ctrl+C, som er en meget bedre opplevelse irl enn virtuelt!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke noe av dette "IRL" tøyset de snakker om, kan noen vennligst forklare nøyaktig hva "IRL" går ut på?

Tror det skal være noe det samme som Sims konseptet.

Tjen penger, få deg hus, bli gift, få barn, bli skilt, dø.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er likevel ikke helt overbevist.

Uten skikkelig ctrl+z funksjon så er ikke dette noe for meg.

Og hva er kravene for maskinvare for og dra dette uten problemer?

Og hva er prisen?

@ n4w: IRL er som the sims?

Isåfall skal jeg ihvertfall holde meg unna..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har hørt at mye av det går ut på å skaffe seg skillz for å få noe som kalles "Jobb" (professions). Som f.eks Tailoring og mining. Også lvler man utrolig sakte.

Dette høres da strengt talt ikke så imponerende ut..

Nei, dere må si ifra når IRL er kvitt alle bugs..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...