Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor har man to msn adr?

 

Noen andre her som har sett "Keiserens nye skole" som sendes på Disney channel? Det er en serie basert på tegnefilmen "Et kongerike for en lama". Det er aldeles festlig altså! :thumbup:

Sett den? Har hatt sex med den :thumbup:

Den er digg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja den er festlig den. Alt for mange nye Disney-serier som ikke holder mål i det hele tatt, men akkurat den er morsom. Men skal godt gjøres å slå Aladdin og Timon og Pumba-seriene...

 

@Sunniva: Det virker mest sannsynligvis som om adressa eller passordet er feil. Enten har du blitt et uskyldig offer av noen som har bytta pw eller så er husken dårlig.

Lenke til kommentar
Hvorfor har man to msn adr?

 

 

Noen andre her som har sett "Keiserens nye skole" som sendes på Disney channel? Det er en serie basert på tegnefilmen "Et kongerike for en lama". Det er aldeles festlig altså! :thumbup:

Sett den? Har hatt sex med den :thumbup:

Den er digg!

 

 

Denne er lett, en adresse for de "slemme" interessante guttene, og en for familie,venner og de "snille" guttene. liz

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når resten av kroppen er såpass hårete, så blir det bare seende rart ut når jeg er helt glatt der nede. Så det blir bare stussing. Ble heller lattermildt da jeg prøvde å skinne. Så ut som om jeg hadde hatt på meg vokstruse.

Lenke til kommentar

Hos meg er det omvendt. Uvant å HA skjegg. Det som freaker meg helt ut er at jeg i noen belysninger/vinkler ser latterlig deilig ut, og andre ganger ser det ikke ut som skjegget er fyldig nok.

 

Der nede er det relativt glatt. Har et arr på magen som gjør at jeg aldri kan få veiviser, og da blir det ikke like fett med behåring på Jr.

 

Synd, for veiviser er vakkert.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...