Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mitt er sdfsdfsdfsdfsfsdfsdfsdfsdfsdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mitt er "mittpassord". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha, husker vi fikk tildelt passord på barneskolen. Nesten alle fikk navnet sitt, brukernavnet sitt, eller "passord" som passord. Kreativt må jeg si. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Trikset for å skåre høyt på passord tester, er å bruke tegn som krever at du trykker på flere taster. Tegn som: ?!"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()==)(/&%¤#"!"#¤%&/(), og selvfølgelig meningsløse ord som: tuberkulosehatten, superhattifnatten og lutefisk. :sliten nerd smilefjes: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Apropos passord. Jobba litt i et firma som bl.a. drifta nettverk for andre bedrifter igjen. Der var masterpassordet asdfg122. Med det så kunne jeg gå inn på et tosifret antall bedrifter, forandre brannmurpolicyer, sniffe msn-samtaler, velge hvem som kunne sitte på msn (ja, brannmuren hadde faktisk dette alternativet. Du så til en hver tid hvilke msn-kontoer som var koblet til), ta ned hele nettverk og generelt sett lage et lite helvete. Dette var en gang i tiden en enmannsbedrift som med tiden har vokst seg større. Tror det er 10-15 fast ansatte i dette firmaet nå. Han sjefen som starta bedriften på begynnelsen av 90-tallet hadde alltid brukt det passordet for det var så enkelt å huske. Det ble brukt over alt og han nekta å forandre det. Skremmende hvor sårbar den bedriften er/var. Skulle jeg laget faenskap så drifter de nettverk for store bedrifter med tilsammen et par tusen ansatte tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha, husker vi fikk tildelt passord på barneskolen. Nesten alle fikk navnet sitt, brukernavnet sitt, eller "passord" som passord. Kreativt må jeg si. Hadde dere pc på barneskolen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Passordet mitt er ********* Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Åå, noen som vil hjelpe meg litt? Jeg må innpå msn nå!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Åå, noen som vil hjelpe meg litt? Jeg må innpå msn nå!!Har du testa på webmessenger? I tilfelle det bare er klienten som kødder. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Åå, noen som vil hjelpe meg litt? Jeg må innpå msn nå!! <Reinstall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Det klassiske svaret: Slå pcn av og på Eventuelt: "kjør -> cmd -> ipconfig /flushdns" har funket i tilfeller jeg ikke har kommet inn på msn. Endret 26. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det klassiske svaret: Slå pcn av og på Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja den er herlig den serien der Kjenner meg faktisk igjen en del også. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den har ikke virket siden i går.. og har skrudd den av og på en del ganger, for å si det sånn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Avinnstaler og last ned på nytt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det klassiske svaret: Slå pcn av og på Se filmen hos Youtube Det er som Ysma a.k.a Rektor Amsy pleier å si "det er genialt, genialt, genialt!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den har ikke virket siden i går.. og har skrudd den av og på en del ganger, for å si det sånn.Jeg gjentar: Har du prøvd webmessenger eller en annen klient som f.eks. pidgin? Funker det ikke da er det noen som har forandret passordet ditt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har du prøvd sms? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Eventuelt prøv å logg inn på hotmail.com. Sjekk antivirusprogrammet ditt. I noen tilfeller har jeg sett at AVG blokkerer. Vet ikke hvordan det er med gratisversjonen, men i fullversjonen er det i alle fall en underfunksjon på Web-shield som heter Instat Messaging, hvor du kan slå av MSN protection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg