pOOf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gi den bort på finn.no? Man gir ikke bort noe man kan få penger for. Et bra hjem for den er vel viktigere enn penger? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Sex, og alkohol ^^ Ingen av delene er mulig atm. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Et bra hjem for den er vel viktigere enn penger? Ja, og da bruker jeg ikke finn.no Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sjokolade. Har jeg heller ikke Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ingen av delene er mulig atm. En romferd er sikkert oppkvikkende for humøret også vil jeg tro Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Sov. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Ta en sjokolade og sett på en goood film. KOS DEG. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Ta en sjokolade og sett på en goood film. KOS DEG. Har ikke sjokolade og orker ikke film. (*stoppe å whine på forum*) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ok. Jeg trenger en hjerneløs tidssluk. Wow? Eller er det noen andre som har bedre forslag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gi den bort på finn.no? Man gir ikke bort noe man kan få penger for. That's what she said. ): Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gi den bort på finn.no? Man gir ikke bort noe man kan få penger for. Et bra hjem for den er vel viktigere enn penger? Nå er det vel slik at de som faktisk betaler for en kanin er de som kommer til å ta være på den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det må være en av de bedre "That's what she said." jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ok. Jeg trenger en hjerneløs tidssluk. Wow? Eller er det noen andre som har bedre forslag? Please nei. Vent heller på Darkfall Online . Alternativt kan du se igjennom Direct2drive.com og se om du finner noe interessant. Mount & Blade er genialt . Eventuelt lær deg programmering eller noe. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Programmering kan jeg, men det krever tenking. D2D liker jeg ikke, foretrekker steam - men alikevel, få spill der som er hjerneløse tidssluk som faktisk fenger Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Steam skal vel boikottes iom. at de gjorde dollar til euro. Eller omvendt. Eller noe. Og hva ER det med folk og at ostesmørbrød er usunt? Det er jo akkurat som brød med ost og saltpølse på? Bare at når osten er smeltet har den fettet utenpå seg, dere ville vel ikke likt meg om jeg hadde fettet på utsiden? ... Ville dere? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Somehow begynner jeg å hikste av latter hver gang jeg ser denne: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da var en endelig hjemme igjen.. *mumle noe stygt om busser som er forsinket* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Heh, jeg måtte tilbake på jobb og hente husnøklene mine i skapet Var sånn "ahhh endelig hjemme SATAN så trøtt jeg er---hvor i faen er nøklene *fålittpanikk* neineineiiii" Så måtte jeg bare fint sette meg på toget 20 minutter tilbake til Asker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg