Ballus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sier du har funnet en annen kjøper, og starter febrilsk å lete etter andre kjøpere. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sånn "Har desverre funnet en annen" Og så litt senere i annonsen: Fortsatt til salgs! Haster! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva gjør jeg når det er en jente som vil kjøpe kaninen min, men jeg absolutt ikke vil selge til henne? Og jeg må få solgt den... "Glem" henne. Lat som du skulle si ifra, men glemte det helt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva gjør jeg når det er en jente som vil kjøpe kaninen min, men jeg absolutt ikke vil selge til henne? Og jeg må få solgt den... "Glem" henne. Lat som du skulle si ifra, men glemte det helt. Hahah! Det var smart. Synd for meg neste gang jeg møter henne, men det er ikke noe stress. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvorfor må du få solgt den? Skal du redde den fra å bli middag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hahah! Det var smart. Synd for meg neste gang jeg møter henne, men det er ikke noe stress. Er dette en person du møter relativt ofte, eller en kvasi-fremmed? Hahaha, hater den reklamen: "Elektrifiser din mobil nå. Ingen tør å ta i din mobil. Det ser ut som det går 220 VOLT i den." #"/()% Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvorfor må du få solgt den? Skal du redde den fra å bli middag? Fordi den var søstra sin, men hun vil ikke ha den lenger.. Etter 5 måneder. Og jeg vil helst ikke ha en til kanin å passe på. Hahah! Det var smart. Synd for meg neste gang jeg møter henne, men det er ikke noe stress. Er dette en person du møter relativt ofte, eller en kvasi-fremmed? Møter henne kanskje 2 ganger i halvåret så er ikke så stress egentlig. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Endret 26. januar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da anbefaler jeg at du legger den i en pose, starter en bil og lukker posen rundt eksosrøret. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva gjør jeg når det er en jente som vil kjøpe kaninen min, men jeg absolutt ikke vil selge til henne? Og jeg må få solgt den... Send den i posten til meg har en frakk den ville passet perfekt til Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 *kremt* Jeg mente selvfølgelig en veranda den vil passe perfekt på Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Møter henne kanskje 2 ganger i halvåret så er ikke så stress egentlig. Problem solved . Da anbefaler jeg at du legger den i en pose, starter en bil og lukker posen rundt eksosrøret. Fint alternativ. Alternativt kan du dekke posen med en hammer eller noe. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hadde det ikke vært for kaninburet som stod i hagen som ikke er der lenger... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da anbefaler jeg at du legger den i en pose, starter en bil og lukker posen rundt eksosrøret. Fint alternativ. Alternativt kan du dekke posen med en hammer eller noe. Jeg lo. Personlig hadde jeg foretrukket eksos, men det er bare en kanin tross alt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gi den bort på finn.no? Gi den bort som slangefor altså? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Gi den bort på finn.no? Man gir ikke bort noe man kan få penger for. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sur, lei meg og deprimert for mange ting i dag, hva hjelper? Sex, og alkohol ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg