Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støttes.

 

Jeg kan legge ut bilder av fruen. Naken vs. undertøy. Just a sec.

 

That's a negative from the general.

:!: Golden! :!:

 

For min del syns jeg det mest sexy er kun "sovetruse". Det er sånn.. Hipster-sak, egentlig bare vanlig truse men litt mindre..?

 

ca sånn:

300_73392.jpg

Lenke til kommentar

øffkørs! That's what I meant. Kun truse. rawr.

 

edit: Det er rart hvordan G-streng var det hotteste av det hotte før, mens nå syns jeg de som dekker litt mer er waaay more sexy. De må være lave i livet though, og ikke dekke hele rumpeballen.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Da snakker vi samme språk. Er ikke alle situasjoner som kler bart underliv like godt.

Og bar underkropp, dvs påkledd oventil men ikke nedentil, har jeg ennå tilgode å se utført på tennende vis. En ting om man er mitt i avrivinga av tøyet, men et menneske, uten kontekst, i bar underkropp.. Huffnei. Uansett kjønn.

 

edit: første treff på "bottomless" på google images viste egentlig godt hva jeg mente. Take it away, please :cry:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie.

 

Hva har du følt deg som da?

 

En delvis normal, frisk, sunn, glad og livlig person.

 

Kan jeg få litt friskhet?

Lenke til kommentar
Og bar underkropp, dvs påkledd oventil men ikke nedentil, har jeg ennå tilgode å se utført på tennende vis. En ting om man er mitt i avrivinga av tøyet, men et menneske, uten kontekst, i bar underkropp.. Huffnei. Uansett kjønn.

 

edit: første treff på "bottomless" på google images viste egentlig godt hva jeg mente. Take it away, please :cry:

 

Stygg sak. Men kun truse? Alltid suksess.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...