HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det stemmer ikke for min kjære. Men det er nå min mening. Det er ingenting som en naken kropp. Hvis den er fin vel og merke. Hengepupper er jo ikke superdeilig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Din mening er irrelevant. Du tar feil. Jeg sitter med fasiten. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da beklager jeg. Jeg må være feilinformert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Din mening er irrelevant. Du tar feil. Jeg sitter med fasiten. Du ER fasiten.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg satser på trykkfeil. Mener bestemt at naken er tingen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Skulle nesten hatt en tråd med poll i seksualitet-delen. Naken vs. sexy undertøy: The final showdown! Endret 26. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Støttes. Jeg kan legge ut bilder av fruen. Naken vs. undertøy. Just a sec. That's a negative from the general. Endret 26. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Støttes. Jeg kan legge ut bilder av fruen. Naken vs. undertøy. Just a sec. That's a negative from the general. :!: Golden! :!: For min del syns jeg det mest sexy er kun "sovetruse". Det er sånn.. Hipster-sak, egentlig bare vanlig truse men litt mindre..? ca sånn: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Truse er OK. Men da må man være bar der oppe. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) øffkørs! That's what I meant. Kun truse. rawr. edit: Det er rart hvordan G-streng var det hotteste av det hotte før, mens nå syns jeg de som dekker litt mer er waaay more sexy. De må være lave i livet though, og ikke dekke hele rumpeballen. Endret 26. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da snakker vi samme språk. Er ikke alle situasjoner som kler bart underliv like godt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Da snakker vi samme språk. Er ikke alle situasjoner som kler bart underliv like godt. Og bar underkropp, dvs påkledd oventil men ikke nedentil, har jeg ennå tilgode å se utført på tennende vis. En ting om man er mitt i avrivinga av tøyet, men et menneske, uten kontekst, i bar underkropp.. Huffnei. Uansett kjønn. edit: første treff på "bottomless" på google images viste egentlig godt hva jeg mente. Take it away, please Endret 26. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Hva har du følt deg som da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Hva har du følt deg som da? En delvis normal, frisk, sunn, glad og livlig person. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Hva har du følt deg som da? En delvis normal, frisk, sunn, glad og livlig person. Kan jeg få litt friskhet? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Og bar underkropp, dvs påkledd oventil men ikke nedentil, har jeg ennå tilgode å se utført på tennende vis. En ting om man er mitt i avrivinga av tøyet, men et menneske, uten kontekst, i bar underkropp.. Huffnei. Uansett kjønn. edit: første treff på "bottomless" på google images viste egentlig godt hva jeg mente. Take it away, please Stygg sak. Men kun truse? Alltid suksess. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Hva har du følt deg som da? En delvis normal, frisk, sunn, glad og livlig person. Kan jeg få litt friskhet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For første gang i VGS har det gått en hel dag hvor jeg ikke har følt meg som en zombie. Hva har du følt deg som da? En delvis normal, frisk, sunn, glad og livlig person. Kan jeg få litt friskhet? Nei, jeg trenger den selv for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg