Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

"God" morgen folkens. Har en følelse av at dette blir en lang dag.

Vi arrangere det treffet (ta med dine egne varer, vet du) så fort som mulig. Jeg ser at det haster!

 

Hva slags treff?

 

+1 ?

Slottsparken, grill, sommer, alle tar med sitt favoritt-rusmiddel (det være seg lovlig eller ulovlig), ligge og se på stjernene

 

Can i join?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"God" morgen folkens. Har en følelse av at dette blir en lang dag.

Vi arrangere det treffet (ta med dine egne varer, vet du) så fort som mulig. Jeg ser at det haster!

 

Hva slags treff?

 

+1 ?

Slottsparken, grill, sommer, alle tar med sitt favoritt-rusmiddel (det være seg lovlig eller ulovlig), ligge og se på stjernene

Når ? ^^

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvorfor jeg er i dårlig humør i dag kan jeg forklare hvorfor. I natt fikk jeg ikke sove så i 3-4tida begynte jeg å se på film. Og midt under Dogma så ringer vekkerklokka og siden jeg allerede har stått opp og dusjet sitter jeg litt til.

 

Er ikke sulten så spiser ikke noe frokost. Sitter litt for lenge og begynte å få dårlig tid. Og Samtidig begynner jeg å føle meg mer og mer dårlig etter pizzastykkene jeg spiste samme kvelden noen timer tidligere. Men i det jeg skynder meg ut døra så tryner jeg i trappa utenfor og tar enda mer liv av skjermen på telefonen min. Kommer opp på skola så har jeg norsk med den dårligste læreren i verden. Ender opp med å sitte i klasserommet og sende noen mail. Og bare blitt trøttere og trøttere og mer irritert.

 

 

PS: Tar forbehold om skrivefeil

Lenke til kommentar

Honey love you, honey little,

honey funny sunny morning

love you more funny love in the skyline baby

ice-cream 'scuse me,

I've seen you looking good the other evening

 

She was long gone, long, long gone

She was gone, gone, the bigger they come

The larger her hand ’till no one understands

Why for so long she’d been gone.

 

Jeg har en slik følelse.

 

## dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi er tre stykker i klasserommet atm. Har vært bare oss her i omtrent hele dag.

 

Hihihihi. Nice one.

 

Tomme klasser er kjedelig

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...