Mikkel™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er dette den offisielle deppedagen eller noe? JA!!! Uhm nei Sola skinner og colaen er kald! Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Et oppmuntrende dikt av meg: Morder Æ skal faen rive av dæ hodet Din stygge faen du skal død straks Æ kan lukte det søte blodet Å det blir godt med sprøstekt laks Sært Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er dette den offisielle deppedagen eller noe? JA!!! Uhm nei Sola skinner og colaen er kald! Hva mer kan man ønske seg? Heldiggrisen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Et oppmuntrende dikt av meg: Morder Æ skal faen rive av dæ hodet Din stygge faen du skal død straks Æ kan lukte det søte blodet Å det blir godt med sprøstekt laks Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I dag er jeg glad det eksisterer koffein Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 JA!!! Uhm nei Sola skinner og colaen er kald! Hva mer kan man ønske seg? Fri resten av dagen og at i morgen er det midten av mars. Jeg digger ikke Rjukan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "God" morgen folkens. Har en følelse av at dette blir en lang dag. Vi arrangere det treffet (ta med dine egne varer, vet du) så fort som mulig. Jeg ser at det haster! Hva slags treff? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Glad det er fri fra skolen i dag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Glad det er fri fra skolen i dag Gå å dø! Ikke ta det personlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hva ville du hett av: Ped Obear eller Ove R Fall? EDIT: Sendte inn jobbsøknad til den nye Kiwi butikken som kommer i Vikersund snart Håper på jobb *krysse fingre* Endret 26. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Glad det er fri fra skolen i dag Gå å dø! Ikke ta det personlig Tar det ikke personlig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hvis du hadde svart meg på msn kunne jeg fortalt deg det. ^^ Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Glad det er fri fra skolen i dag Gå å dø! Ikke ta det personlig Sirslask er i dårlig humør i dag? Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Glad det er fri fra skolen i dag Gå å dø! Ikke ta det personlig Sirslask er i dårlig humør i dag? SirSlask Han er en slask, så ikke rart Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kan være for at det er Mandag verste dagen i uka Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jenta på stranda Jente var på stranda å skritta Ut på havet ho titta Ho gikk til vannet nådde ho helt opp til knærne Diktet rimer ikke no men bare vent til det blir flo Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "God" morgen folkens. Har en følelse av at dette blir en lang dag. Vi arrangere det treffet (ta med dine egne varer, vet du) så fort som mulig. Jeg ser at det haster! Hva slags treff? +1 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Glad det er fri fra skolen i dag Gå å dø! Ikke ta det personlig Sirslask er i dårlig humør i dag? SirSlask Han er en slask, så ikke rart Sirslask er sjefs-slasken, mitt forbilde.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei alle sammen. Jeg skulle gjerne kjøpt en atombombe type liten og søt. Misforstå meg rett, jeg har ikke planer om å skade noen, vil bare ha litt fyrverkeri med skikkelig futt i. Vel, jeg vil se verden brenne, men kan jo starte med å sprenge en liten skog eller noe sånt. Hmm. Sprenger jeg litt skog kan det gå med noen dyr som bor i skogen. Nei. Da blir det sprenging av parkeringsplass istedet. Send pm om du tilfeldigvis har en liten atombombe liggende. Jeg betaler godt, men må ha den på avbetaling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "God" morgen folkens. Har en følelse av at dette blir en lang dag. Vi arrangere det treffet (ta med dine egne varer, vet du) så fort som mulig. Jeg ser at det haster! Hva slags treff? +1 ? Slottsparken, grill, sommer, alle tar med sitt favoritt-rusmiddel (det være seg lovlig eller ulovlig), ligge og se på stjernene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg