Lemon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Meget subtile hint der, Lemon. Må dessverre nevne at jeg er opptatt den dagen! ...jeg mener selvfølgelig HAHAHA!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det nederste var et sabla bra bilde! Personlig så synes jeg det som het "En brun en" var det beste. Tror jeg. Jeg komemr nok til å stemme på det eller kanskje "Cola on Fire". Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva heter den leken der man blir enig om en dato, og førstemann til å si navnet på leken vinner? Tror leken starter når man får en delt nøtt eller noe..? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet av et interaktivt nettsted hvor man kan lære kasus (norrønt)? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Første treff på Google. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva heter den leken der man blir enig om en dato, og førstemann til å si navnet på leken vinner? Tror leken starter når man får en delt nøtt eller noe..? Philippine eller noe? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hva i helvete dette er? http://uk.youtube.com/watch?v=ikmXXu8WQh8&...feature=related De sier det er en jente som har blitt transformert til ett dyr. "hei, hvordan går det" -folkene "bra" -tingen "beveg på hodet ditt" - folkene "beveg tungen din" -folkene "allah gjorde meg til ett dyr etter at jeg brente koranen" -tingen Edit, video tittelen er "girl dehumanized into animal" Endret 26. januar 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hva heter den leken der man blir enig om en dato, og førstemann til å si navnet på leken vinner? Tror leken starter når man får en delt nøtt eller noe..? Iceman tok den! Filipine, såklart. Endret 26. januar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fo real, det ser helt sykt ut Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva heter den leken der man blir enig om en dato, og førstemann til å si navnet på leken vinner? Tror leken starter når man får en delt nøtt eller noe..? Åja, sånn med paranøtt. Sendte mamma melding nå, får ikke sove hvis jeg ikke finner ut av det. Sånn er jeg og. Men Iceman reddet oss, det er Fillipine. Greit, da leker vi? Førstemann 30. januar. Premien får vi bli enige om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er vel på tide og finne senga, God natt DNFK.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Høres ut som en dum lek om man tar den på forumet med så liten frist. Da er det kun om å gjøre å sitte klar med meldingsvinduet oppe rett etter midnatt. I tillegg kan man lagre huskelapp på mobilen, PCen eller andre planleggere. Med mindre dere kjenner hverandre IRL, og møtes jevnlig. Da kan man fort glemme å si det en tidlig morgen, eller man blir nødt til å skrike det ut om man ser personen på lang avstand. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Help! Husker dere det gikk en reklame for litt siden, der noen sto på toppen av et fjell (der de bodde) og skulle rope over til naboen lenger nede eller noe? Også var det noe morsomt poeng på slutten eller no... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 wtf? Og jeg trodde min lærer ble sur når vi ike hadde gjort leksene. Den læreren m ha vært 10 ganger værre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Galskap. HB, nå har jeg bestilt Eternal Sonata og regner med å ha det til helga så da kan du dele med meg alle dine hemmeligheter og slikt med spillet ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lillebroren min kaller det Pokèmon-spill, så det er ikke akkurat rocket science. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Pokémon kan være komplisert det også Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 wtf? Den gutten hadde store ører . Leggetid nå, opp om 5,5 timer. Håper innsovinga går raskt og smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg